מינויו של דרעי יתבטל? היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה, צפויה למסור היום (שלישי) את תגובתה לעתירות בג"ץ בעניין כשירותו וסבירות מינויו של יו"ס ש"ס אריה דרעי לתפקיד שר בממשלה, זאת נוכח ענייניו המשפטיים. על פי ההערכות, צפויה היועמ"שית לטעון כי מינויו של דרעי אינו סביר, זאת לנוכח הרשעותיו. 

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) שוחחה עם גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, ותקפה אותה בחריפות: "גברת מיארה חרגה מתפקידה, היא עובדת מדינה והיא פגעה בה. היא יצאה נגדנו ואמרה שאנחנו נבחרי העם מסוכנים לדמוקרטיה, כי אנחנו מעזים לעשות את תפקידנו. סליחה גברת מיארה שלא נבחרת לכנסת, אני גם לא חושבת שהיית נבחרת בפריימריז". 

היא הביעה תמיכה בהתנגדות למינויו החוזר של אחמד טיבי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת: "יצאתי נגד ההצבעה לטובת אחמד טיבי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת. הוא מבזה את כולנו כשאנו עומדים על דוכן הכנסת. קוראת להעמיד למשפט את מי שקורא בסרטונים שלמים 'שהיד' למי שרצח חיילים, זו הסתה ופגיעה קשה בריבונות מדינת ישראל, וכן קשורות בזה שורה של עבירות".

גלי בהרב מיארה (צילום: אבשלום ששוני)
גלי בהרב מיארה (צילום: אבשלום ששוני)

"אני לא צריכה את אחמד טיבי ולא צריכה ממנו שום טובה, הוא לא צריך להיות סגן יו"ר הכנסת. מי שקורא לצה"ל רוצחים לא צריך להיות בתפקיד", הוסיפה. על עלייתו הבוקר של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית, הוסיפה: "אם אתה בא לסיור עם מדים אתה לא יכול להיכנס להר הבית. סוף סוף הר הבית שלנו. תפסיקו להתנצל, כל הכבוד לבן גביר, הוא יהיה מעולה בתפקיד שלו. מי שלא טוב לו, יום טוב לו".