שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ערך הבוקר (שלישי) סיור נרחב במועצה המקומית בית אל יחד עם בכירי משרדו, במהלכו קבע השר יחד עם ראש המועצה שי אלון, מנכ"ל המועצה חיים מרגוליס והנהלת המועצה את המזוזה במבנה המועצה החדש. זאת לאחר שנים בהן שהו המשרדים במבנים יבילים.

השר ברקת בירך את חברי המועצה על התרחבות פעילותם. במהלך הביקור ערך השר סיור במועצה ונחשף לתהליכי הפיתוח המואצים שעוברת בית אל, ובין השאר ביקר השר בשכונה החדשה, הכוללת מגדלי מגורים בני 10 קומות עם חניון תת קרקעי, שחלקם נבנו דרך פרויקט מחיר למשתכן במסגרת הסכמי הגג של משרד השיכון. בתום הסיור ערכו שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת וראש המועצה שי אלון ישיבה משותפת עם בעלי עסקים במועצה שדיברו אותו על האתגרים הרגולטוריים והביורוקרטיים עמם הם מתמודדים, כשהשר מצדו ציין כי יפעל לעזור בכל האמצעים העומדים לרשותו.

בתום הסיור ציין ברקת: ״אני מודה לראש המועצה חברי שי אלון על קבלת הפנים החמה. בית אל עוברת האצת פיתוח ואני שמח על כך. בחזון שלי עלינו להביא מיליון וחצי יהודים ליהודה ושומרון ב-20 השנים הבאות. העתיד של מדינת ישראל נמצא בחבלי ארץ ישראל והמשאבים שלנו צריכים להיות מושקעים שם. הנחיתי את אנשי משרד הכלכלה והתעשייה לסייע בכל דרך לפיתוח וצמיחת בית אל. אני מתכוון ללוות את העשייה מקרוב כי עבורי מדובר במהלך אסטרטגי שיבטיח את עתיד מדינת ישראל״.

בתום הישיבה הודה ראש המועצה אלון לברקת וצוותו על הביקור, וכן על הנכונות והרצון להירתם ולפעול לתנופת הפיתוח באמצעות הכלים שעומדים לרשותם.

"הכלכלה ביו"ש בכלל ובבית אל בפרט עוברת בשנים האחרונות תהליכי פיתוח מואצים, כשאנו עדים לעלייה משמעותית בפיתוח אזורי התעשייה ומרכזי המסחר עם עשרות עסקים חדשים בשנים האחרונות, ועדיין פוטנציאל הפיתוח עוד נמצא בחיתוליו. לשמחתנו, אנו חווים עלייה מתמדת ברמת אמון המשקיעים שבאה לידי ביטוי בעוד ועוד חברות ובתי עסק שבוחרים לקבוע את מקומם בבית אל, כשמטרתנו היא להקל עליהם ככל שניתן בתהליכי הרישוי, התכנון וההקמה ולהעניק להם קרקע פורייה להתבססות וצמיחה. אני מברך את השר על ההכרה והנכונות להירתם לפיתוח האזור, וקורא לחברות נוספות להצטרף וליהנות מאפשרויות השקעה מצוינות ושליחות לאומית".