רבבות בני אדם מפגינים היום (חמישי) משעות הבוקר, במאות מוקדים ברחבי הארץ, זאת כחלק מיום המחאה שזכה לשם 'יום השיתוק הלאומי'. במקביל, בשעות הערב צפויה להיערך צעדה מרמת גן לבני ברק, וישנו חשש כי הדבר יוביל לעימותים בין המפגינים. כאמור, אחד ממוקדי ההפגנה שנרשמו היום, היה ביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי. אראל סג"ל שוחח בתוכניתו ב-103FM עם אחד ממובילי המחאה, שעורר סערה לאחר שהחל לזרוק כסף על תלמידי ישיבה שהיו במקום.

עימותים בין שוטרים למפגינים בת"א, מכת"זית הופעלה לראשונה בחיפה
חשש מעימותים: כך נערכים בבני ברק לצעדת הענק נגד הרפורמה המשפטית

"הערב תהיה הפגנה גדולה בבני ברק, אני חושב שזה לא נכון וזו התגרות מיותרת. אבל אני רוצה לדבר איתכם על משהו אחר - הבוקר הפגינו מול הבית של אריה דרעי, בתגובה הגיעו תלמידי ישיבה ורקדו. בזמן שהם שרים, ישי גרין, אחד ממובילי המחאה רץ לעברם, והתחיל לזרוק עליהם כסף. אני חושב שהוא חשב שאם הוא יזרוק עליהם כסף הם יפסיקו את הריקוד, אבל הם לא הפסיקו", אמר סג"ל בפתח התוכנית.

בהמשך התוכנית, גרין עלה לשידור על מנת להגיב לדברי השדרן. גרין אמר בין היתר: "אלוהים, זה לא כסף, כסף זה דבר טמא, כל הדיון הוא הזוי", טען גרין.

"אני בן אדם דתי. אני רוצה להסביר להם שמנצלים אותם ומפרידים ביניהם. מבחינתי, יהודי, הדבר הכי יפה שיכול להיות זה יהודי שמתפלל בארץ ישראל. הם צריכים להתפלל, אין דבר יותר חשוב מהתפילה, אבל צריכים לעשות את זה בדרך ארץ, צריך לעשות את זה בצורה חכמה. אני זרקתי עליהם כדי שתראיין אותי שאני אגיד שאני אוהב אותם, אוהב את היהדות", הוסיף.

סג"ל השיב בתגובה: "אתה פחדן כי אתה מחקת את הסרטון הזה ואז אתה בא ומנסה למרוח אותי? במקום לבלבל את המוח תגיד 'ניסיתי לעשות משהו מגעיל ואני מתנצל'".

בסוף השיחה גרין אמר: "אני מבקש סליחה ומחילה, אני אוהב אותם, אני עשיתי את זה בלהט הרגע ולא חשבתי. אני אוהב את הדתיים. אני חושב שצריך להתפלל אבל לא צריך לעזור לפאשיסטים האלה להרוס את המדינה".