מוחמד בן עזיז אל עלאוין, תושב תל שבע, נאשם בסיוע לסחר בסם מסוג קוקאין, נהיגה פוחזת, תקיפת שוטר ואיומים. בית המשפט השלום בבאר שבע גזר עליו 30 חודשי מאסר בפועל, קנס בסך עשרת אלפים שקלים, ופיצוי בסך 15 אלף שקלים לשוטר. בנוסף, רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך שבע שנים.

מכתב האישום עולה, כי באחד המפגשים עם סוכן משטרה בדרכו לביצוע עסקת סמים, אל עלאוין הבחין בניידת בילוש, החל לנסוע בצורה פרועה בכביש בבאר שבע במהירות של 120 קמ"ש, כמעט פגע בהולכת רגל, כאשר תוך כדי הוא מחזיק את סוכן המשטרה כבן ערובה, חונק אותו, מכה אותו באגרופים ומאיים לשחוט אותו.

בשלב מסוים, הצליח הסוכן לשלב את ידית ההילוכים להילוך ניוטרל, אז תפס אל עלאוין את ראשו של הסוכן, משך אותו לעבר ברכיו ונתן אגרופים לראשו. בשלב זה, הצליח הנאשם לשלב את ידית ההילוכים למצב חניה והרכב נבלם. אל עלאוין יצא מהרכב וניסה לברוח, אך נעצר על ידי צוות הבילוש שהספיק להגיע למקום.

בהחלטתו ציין השופט סולקין כי: "כתב האישום מגולל מסכת אירועים, אשר נדמה כי נלקחו מסרט פעולה או מאפיה. לא פחות". והוסיף: "התעוזה במעשיו של אל עלאוין, אשר, הלכה למעשה, מאיים בחיסולו של איש משטרה, לאחר שכבר נחשפו מעשיו מלמדות על היעדר כל מורא מהחוק ומאוכפיו, ומעמידה בספק, בלשון המעטה, את טענות הנאשם בשירות המבחן בדבר ה"כבוד" שרוחש לרשויות החוק".