עדכונים חיים

נתניהו: "מאז הקמת הממשלה אנו מחסלים מספר שיא של מחבלים"

הממשלה מתכנסת לישיבתה השבועית. בפתח הישיבה ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים והכריז: "בתוכנית העבודה שלנו אנו מבטיחים כי הילדים יקבלו יותר חינוך וחינוך טוב יותר"

בנימין נתניהו בנימין נתניהו (צילום: עמית שאבי, פול)

הממשלה תתכנס היום (ראשון) לישיבתה השבועית ברקע הכוונה לקדם השבוע את צמצום עילת הסבירה במסגרת חקיקת הרפורמה המשפטית. בפתח הישיבה ראש הממשלה בנימין נתניהו יישא דברים. הצטרפו לשידור החי: 

ישיבת הממשלה

"יש לנו היום בשורות טובות, בתחום החינוך, החינוך עומד בראש סדר העדיפויות, זה מתבטא בגידול המשמעותי בתקציב החינוך תקציב שקיבלה מערכת החינוך בשנה זו, בתוכנית העבודה שלנו אנו מבטיחים כי הילדים יקבלו יותר חינוך וחינוך טוב יותר, היעד הוא להפוך את התלמידים החלשים לחזקים ואת המצטיינים למצטיינים יותר".

"נשמע היום סקירה של השר קיש והוא יציג תוכנית לפיה מעבר למה שקורה בתוך הכיתות אנו רוצים להשתמש בטכנולוגיה האינטרנטית, להעניק חינוך מותאם לכל ילד וילדה, יהודים וערבים וחרדים וחילונים שתהיה להם את האופציה להעשיר, להעמיד את הטכנולוגיות לרשות ילדי ישראל והורי ישראל. אנחנו רוצים להכניס את הבינה המלאכותית כחלק מאותה תכנית אינטרנטית, שילדי וילדות ישראל יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית".

"הבשורה השנייה זה החלטה על הקמתו של יישוב חדש, למשפחות החלוציות הנאחזות במקום, היישוב הזה מוקם במקום שהיה יישוב בתקופת בית שני. זה היישוב הרביעי שהממשלה הזו מקימה".

"הבשורה השלישית - מביאים תכנית לקידום בנייה להעצמת היישובים הדרוזים והצ'רקסים, הולכים להשקיע מאמצים בפיתוח, יש שם מצוקה שאנו ערים לזה, ואנו רוצים לעשות את זה בצורה שתסיר חסמים, כולל קידום שכונות חדשות לחיילים משוחררים ולזוגות צעירים".

"הממשלה רואה בדאגה את גלי האנטישמיות ששוטפים את צרפת, עדים להתקפות נפשעות בימים האחרונים נגד יעדים יהודיים, אנו מגבים את ממשלת צרפת במאבקה נגד הנגע האנטישמי", הוסיף. 

"אנו משבחים את המוסד על סיכול ניסיון הפיגוע נגד ישראלים בקפריסין. מאז הקמת הממשלה אנו מחסלים מספר שיא של מחבלים, אחד משני המקומות שלהם הוא בכלא או בקבר, אנו באים בחשבון עם כל מחבל ועם כל מי ששלח אותם. אנחנו פועלים לפי הכלל הפשוט - יידעו כל אויבנו, מי שמנסה לפגוע בנו, אנו נפגע בו ונסכל את מזימותיו".