נער יהודי בן 17 מלאס וגאס, ארה"ב הסובל מרצף האוטיזם, הותקף לפני מספר שבועות בבית ספרו ועל גבו גולף צלב קרס. אימו המבוהלת של הצעיר דיווחה לרשויות על התקרית, וזאת לאחר שב-9 במרץ חזר בנה הביתה עם הסמל חרוט על גבו, כך דיווחה רשת החדשות NBC ביום שבת.

האם סיפרה כי גם התיק של כלב השירות של בנה הושחת וכי היא הוציאה את בן ה-17 מבית הספר כתוצאה ממעשים אלו. מאחר ובמוסד הלימודים אין כל מצלמות מעקב בכיתות, בחדרי ההלבשה או בשירותים, האשמים במעשים הנבזיים הללו נותרו ללא שם וללא עונש.

"הבן שלי הוא התלמיד היחיד שחובש כיפה בבית הספר", סיפרה האם ל-COLlive.com בשבוע שעבר. האם ובנה בחרו שלא להזדהות. בינתיים, כמעט כחודשיים לאחר מכן, ה-FBI הכריז כי הוא מתכוון לפתוח בחקירה. "אנו מודעים לאירוע ונמצאים בקשר שוטף עם הרשויות המקומיות", נמסר ל-NBC מהסוכנות. "אם במהלך החקירה יתברר מידע על הפרה פוטנציאלית של זכויות האזרח הפדרליות - ה-FBI יחקור את העניין".

התקיפה האנטישמית עוררה זעם רב מצדה של המועצה הישראלית-אמריקאית, שכינתה את המעשה "לא אנושי". המייסד והמנכ"ל של המועצה, שוהם ניקולט, אמר ל-Las Vegas Review-Journal: "אנו קוראים לרשויות לחקות את האירוע עד למיצוי הדין עם האשמים". בנוסף לכך, גם בית הספר גינה את התקיפה: "לא נסבול התנהגות מפלה הפוגעת בקהילה מכילה אשר משפיעה על בטחונם של התלמידים. אם למישהו יש מידע נוסף בנוגע למקרה, אנו קוראים לו לפנות מיד לבית הספר ולמשטרה".