לפחות 65 נשים המתגוררות ברחבי דרום-מזרח מלבורן, אוסטרליה, התלוננו כי קיבלו קונדומים משומשים והודעות גרפיות בכתב יד - כך במשך כחודשיים. לפי ה-BBC, משטרת אוסטרליה פתחה בחקירה ונמצאת כעת במצוד אחר האדם שעומד מאחורי המכתבים המסתוריים.

רוב הקורבנות קיבלו בדואר מכתבים מרובים שכללו קונדומים, כך מסרה המשטרה, שמאמינה כי מדובר ב"מתקפה ממוקדת". גרנט לואיס, סמל בכיר החוקר את הנושא, אמר כי החוקרים יבצעו ניתוח DNA וכתב יד במטרה לאתר את העבריין. מאוחר יותר התברר כי המתלוננות כולן למדו במכללת קילברדה בעיר, בית ספר פרטי לבנות, ב-1999.

המכתבים החשודים נותרו בגדר תעלומה (צילום: אינג'אימג')
המכתבים החשודים נותרו בגדר תעלומה (צילום: אינג'אימג')

חלק מהמכתבים נכתבו בכתב יד ואחרים היו מודפסים, אך כולם הכילו, לדבריו של לואיס: "הודעות מאיימות ומיניות". אחת הקורבנות הסבירה: "לאחר פתיחת המכתב, הייתי מזועזעת ונסערת. לא ברור מהיכן זה הגיע. כשהגעתי להגיש תלונה וגיליתי שאני לא הראשונה, מיד חשבתי שיש קשר לבית הספר. יכול להיות שמדובר בסטודנט לשעבר, אולי עובד, או סתם מישהו זר שמצא רשימה עם הפרטים של כולנו בפח האשפה".

קילברדה קולג', בית ספר קתולי פרטי לבנות, נוסד על ידי האחיות בריגידין בשנת 1904, ומנהלת המוסד, ניקול מנגלסדורף, ביקשה מהתלמידות לשעבר לפנות למשטרה במידה ונתקלו במקרה דומה.