אחרי שלא מעט גולשים ברשת פגעו בה על כך שהיא בוחרת ללבוש בגד ים ושמלות סקסיות ומחמיאות, אישה אחת בשנות ה-70 לחייה החליטה לעשות סוף לשנאה כלפיה ברשת.

קנדיס בת ה-76 מארה"ב, חובבת אופנה, משתפת באופן קבוע סרטונים ותמונות של עצמה כשהיא לבושה בסטייל נחשק ובבגד ים כשהיא מציגה גזרה מעוררת קנאה. באחד מהקליפים הללו, היא שיתפה המלצות לתלבושת לאירוע רומנטי ובו לבשה שמלה שחורה מחמיאה במיוחד. לאחר מכן היא הציגה שמלה שחורה נוצצת עם שסע בגובה הירך.

@lifeinmy70s I have been loving the sunshine here! #womenover70 #proaging #aginggracefully #fashionforolderwomen #keylargoflorida ♬ Sunshine

בסרטון אחר, ביקרה קנדיס בפלורידה, ארה"ב, שם היא בילתה את חופשת הקיץ שלה בבגד ים ובבגדים מחמיאים אחרים. יש לה קהל מעריצים אדוק שעוקב אחריה מאז שהחלה להפעיל את חשבון המדיה החברתית שלה, אך למרבה הצער, ישנם גם לא מעט טרולים מרושעים, כשאחד מהם כתב לה: "את בת 60! את לא אמורה ללבוש בגדים כאלה".

קנדיס חייכה למצלמה ואמרה לצופים שלה: "אני בעצם בת 75". גולש אחד שיצא להגנתה, כתב לה: "אופנה מיועדת לכולם! להמציא את עצמך מחדש כשאתה מזדקן זה מדהים. מאחל לכולנו". אחרים שיבחו אותה על כך שהיא עמדת על שלה וגם על העובדה שהיא מתלבשת בדיוק כמו שהיא רוצה - לא משנה מה אומרים. אחת הגיבה: "אני בת 19 ואין לי חצי ממה שיש לך. נראית מדהים". בעוד שגולש נוסף הגיב: "היופי הוא שאחרי גיל 50, לא אכפת לנו יותר ממה שאחרים חושבים".