אישה השאירה את גולשי הרשתות החברתיות מבועתים לאחר שחשפה כיצד זיהתה "יצור מוזר" על חוף הים - אך זה לא היה כפי שזה נראה. התיעוד צבר עשרות מיליוני צפיות והפך לוויראלי במיוחד.

ברנדה גונזלס בת ה-32 מפנמה, טיילה ליד המים כשהביטה ימינה והבחינה במשהו "מעולם אחר". בסרטון שצבר למעלה מ-26.5 מיליון צפיות ברשת החברתית TikTok, ראו הצופים "מפלצת ים אפלה" אורבת על החול. רבים מהם טענו כי היצור נראה כמו שד שחור ומפחיד, אך גונזלס למעשה הוליכה את כולם שולל - מכיוון שכלל לא מדובר במפלצת או יצור מפחיד כלשהו. צפו בתיעוד המבהיל:

ה"שד" שהסעיר את הטיקטוק (צילום :מתוך טיקטוק)

בסרטון שעלה מאוחר יותר לרשת החברתית, הסבירה האישה כי מדובר בסך הכל בכלבה בת הארבע שלה, לוליטה. "יש לי כלבה מאוד אינטליגנטית. היא יודעת לעשות פעלולים רבים והיא החיה הכי טובה", כתבה גונזלס. "החוף מוציא את הצד המטורף שלה וחשבתי שהסרטון הזה יצחיק מישהו אבל הבנתי שהוא הטיל אימה על TikTok".

לוליטה, הכלבה המתוקה שהבהילה מיליוני גולשים (צילום: מתוך טיקטוק)
לוליטה, הכלבה המתוקה שהבהילה מיליוני גולשים (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון ניתן לראות את לוליטה מתמתחת על החוף ומכשכשת בזנב ונראית באופן חשוד כמו יצור מפחיד למדי. לאחר מכן היא הסתובבה והראתה את פניה השובבות למצלמה. גולשים רבים הגיבו על הקליפ, כשאחד מהם כתב: "הדופק שלי עלה ל-200 ברגע". שני הגיב: "אל תעשי לנו את זה שוב", בעוד ששלישי הוסיף: "הלב שלי החסיר פעימה. תודה באמת".