לקרלה ג'יימס בת ה-34 מיורקשייר, אנגליה, יש גדוד של מעריצים שתומכים בקריירה שלה כדוגמנית, אך לדבריה, בעוד שהיא נהנית מעבודתה, היא מודאגת מכך שהעוקבים שלה הופכים ל"אובססיביים" ו"עוקבים אחריה". היא סיפרה ל-Daily Star: "יש כמה גברים שחיכו לי מחוץ למקומות במשך יותר משש שעות רק כדי לפגוש אותי בדרכי החוצה, והיו כמה שאיתרו את פרטי המשפחה שלי כדי לשלוח לי מתנות".

היא אמרה: "העובדה שאנשים הופכים לאובססיביים למה שהם רואים ברשתות החברתיות היא די מפחידה. הם לא מסוגלים להבין שדוגמנות היא העבודה שלי ואני לא הבחורה הזוהרת 24/7 והבטוחה בעצמה שהם רואים במסך". 

ג'יימס, מוטרדת מהמעריצים האובססיביים (צילום: מתוך אינסטגרם)
ג'יימס, מוטרדת מהמעריצים האובססיביים (צילום: מתוך אינסטגרם)

ג'יימס סיפרה כי היא מתכננת לעזוב את תעשיית הדוגמנות בקרוב, מאחר והמצב הזה לא קל לה כלל. בנוסף, היא מחזיקה בחשבון ברשת החברתית OnlyFans, שם היא מקבלת לא מעט הצעות קינקיות. "אני כבר לא מופתעת משום דבר ששולחים לי", אמרה.

היא הוסיפה כי קשה לה עם העובדה שהתוכן שלה דלף לאינטרנט: "אנשים שופטים אותי ומביעים עליי דעה מבלי להכיר אותי באופן אישי, שולחים לי הודעות בעלות אופי מיני מבלי לדעת אם אני בכלל במצב רוח סקסי. זה מטריד בחלק מהזמן".

ג'יימס סיפרה כי מעבר להטרדות אותן היא חווה ביומיום, היא גם מאוד מתקשה למצוא בגדים שיתאימו לה. למרות הכל, לדבריה, היא מרוצה מאורח החיים שהיא מנהלת מאחר ועבודתה מאפשרת לה לטייל מסביב לעולם: "תמיד אהיה אסירת תודה על החוויות והחיים שהצלחתי לבנות וליצור לאורך הקריירה שלי. אני חיה חיים נוחים ואני יכולה לעבוד מכל מקום בעולם", סיכמה.