אחרי שלוש שנות נישואים, האנה ושיין בורקאו ממינסוטה, ארה"ב, חשפו פרטים על חייהם המשותפים בסרטון שהעלו לערוץ היוטיוב "Squirmy and Grubs". שיין סובל מניוון שרירי בעמוד השדרה (SMA) - מחלת נוירו-שרירית שגורמת לניוון שרירים עם הזמן, והוא מרותק לכיסא גלגלים חשמלי מאז שהיה בן שנתיים.

הבעל בן ה-31, בקושי יכול להזיז את זרועותיו ואת רגליו אך לדבריו, התפקוד המיני שלו תקין לגמרי - למרות שרבים לא מאמינים בכך. האנה בת ה-27, סיפרה כי הכירה את בן זוגה לפני כשבע שנים והתרשמה מחוש ההומור שלו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shane Burcaw‎‏ (@‏‎shaneburcaw‎‏)‎‏

הם נהגו לדבר באמצעות שיחות וידאו והודעות טקסט עד שהתאהבו זה בזו מאוחר יותר. לאחר מכן, בני הזוג השיקו ערוץ יוטיוב משלהם כדי ללמד אחרים כיצד לנהל מערכות יחסים משולבות, ולעתים קרובות הם משוחחים על יחסי המין שלהם. 

הם ספגו לא מעט ביקורת מאנשים שבטוחים שבת ה-27 היא המטפלת שלו, מתייחסים אליו כאל ילד ותוהים האם הוא מסוגל לספק אותה. בסבב "שאלות ותשובות" שערכו לאחרונה בערוץ, שיין גילה כי בשל מצבו, גברים רבין בטוחים שהוא לא יכול לקיים יחסי מין אך זה לא המקרה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shane Burcaw‎‏ (@‏‎shaneburcaw‎‏)‎‏

הוא אמר: "הרבה אנשים חושבים שאני לא יכול לקיים יחסי מין, מבחינתם הכל מתחיל ונגמר בסקס, אבל מה הם יודעים?". עוד הוא חשף: "אמנם אני לא יכול לזוז פיזית כמו כל גבר אחר אבל אני יכול ליזום גם כך. אני שואל את האנה אם היא רוצה לקיים יחסי מין, ואני יודע שזה נשמע לא רומנטי, אבל אחרי שאני שואל - הכל עובד נהדר".

בת הזוג הסבירה כי לה ולשיין שפה משותפת, לפיה הם מסתדרים מדהים במיטה וסומכים אחד על השנייה לחלוטין. "הוא לא מבקש ממני להיות מעליו או להסתובב, אנחנו פשוט יודעים ומרגישים את שפת הגוף וההעדפות של כל אחד".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shane Burcaw‎‏ (@‏‎shaneburcaw‎‏)‎‏

שיין סיכם: "אני יודע שהחיים שלנו ימשיכו להיות מהנים ומלאים בהרפתקאות. בפעם הראשונה בחיי אני לא מרגיש נטל. האנה תמיד שם בשבילי ולא מרגישה שאני מקשה עליה".