גבר שהודה כי הוא חושד בארוסתו, שיתף כיצד החליט לשכור חוקר פרטי שיעקוב אחריה בחופשה אליה היא יוצאת מדי שנה עם חברותיה. בפוסט שהעלה לרשת החברתית Reddit, חשף כי הוא "התבייש עמוקות" על שנקט באמצעים קיצוניים.

עוד לפני שחזרה, חשדותיו אושרו על ידי החוקר וכעת הוא תוהה כיצד עליו לגשת לנושא שכן הוא "מתחרט שחיטט בחייה ולא סמך עליה מספיק". כשחלק את החוויה הקשה שעבר ב-Reddit, הוא שאל לעצותיהם של הגולשים כיצד עליו להתעמת עם ארוסתו מכיוון שהוא "לא רוצה להיות איתה יותר".

שכר את שירותיו של חוקר פרטי וגילה את האמת (צילום: אינג'אימג')
שכר את שירותיו של חוקר פרטי וגילה את האמת (צילום: אינג'אימג')

הוא כתב: "אני ובת הזוג שלי כבר חמש שנים יחד וכל שנה היא יוצאת לטיול בנות עם חברותיה הקרובות. משהו בתחושות הבטן שלי לא היה כשורה בכל פעם שהיא הייתה יוצאת לטיולים האלה אבל אולי זה היה בעקבות שינויים קלים בהתנהגות שלה לאחר מכן או בגלל שיחות סמויות שהייתי שומע".

"במקום להתעמת איתה ישירות, עשיתי משהו שאני מאוד מתבייש בו. שכרתי חוקר פרטי שיצפה בה במהלך נסיעתה האחרונה. קיבלתי את התוצאות לפני כמה ימים ועד כמה שאני מתחרט שהפרתי את פרטיותה, החשדות שלי לא היו לשווא. החוקר הציג ראיות לכך שהיא בוגדת בי", הסביר.

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"עכשיו אני לכוד בסערת רגשות. מצד אחד אני מתחרט על החטטנות ועל שלא בטחתי בה מספיק כדי שנדבר על זה. אבל מצד שני, הבגידה מהצד שלה הרבה יותר מכוערת מהמעשים שלי. אני אוהב אותה אבל אני לא רואה עתיד משותף איתה יותר", ציין.

כמה ימים מאוחר יותר, הוא שיתף עדכון לגבי מצבו מכיוון שאנשים רבים הפצירו בו להתוודות בפניה. "ניסיתי לטפל בדברים בצורה בוגרת, נתתי לה הזדמנות להתוודות ושאלתי אם יש לה חוויה מהטיול שהיא רוצה לשתף איתי. היא לא סיפרה דבר וזאת למרות שהצגתי לה את הראיות שבידי והתעמתי איתה. היא שאלה איך אני יודע וסיפרתי לה את האמת".

בגידה (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
בגידה (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

הוא הוסיף: "רבים הציעו לי להאשים את אחת מהחברות שלה, שהן כביכול חשפו את הסיפור אבל בחרתי שלא. היא כעסה, בכל השנים שלנו יחד לא ראיתי אותה כועסת כל כך. היה ברור לשנינו שהקשר שלנו נגמר. נפרדתי ממנה באותו הרגע. למרות שהדירה בה התגוררנו הייתה שלי, עזבתי והלכתי למלון. אמרתי לה שתארוז את חפציה ושתעזוב".

בנוסף, הוא ציין כי הוא סיפר לבני הזוג של החברות האחרות מאחר ולדבריו "גם להם מגיע לדעת מעניין". גולשים רבים מיהרו לשבח את פעולותיו של הבחור שבור הלב. "מזל שגילית בזמן", כתבה לו גולשת אחת. שני הגיב: "מצטער שהיית צריך לעבור את זה. מקווה שתתגבר מהר".