בזמן ששוחחה בהיסח דעת עם חברתה, סוכנת נדל"ן מיוטה, ארה"ב, בלעה בטעות משהו אחר במקום קומץ ויטמינים. היא חשפה את הפרטים בדבר התקרית המוזרה ברשת החברתית TikTok, שם הסרטון הפך לוויראלי ונצפה מיליוני פעמים.

טאנה בארקר בת ה-52, סיפרה בראיון ל-Insider על השתלשלות העניינים ובקליפ שהעלתה לרשת החברתית היא ציינה שהמקרה אירע ביום שבת כשיצאה לטיול ונתקלה בחברה.

@tannasellsutah 🤯OH MY GOOOOOOOSH!!!! You have to watch this! So embarrassing!!! #istillcantbelieveit #whatinthelivingheck #thistooshallpass #whatthe #iamshook #getoutofmybelly ♬ original sound - IamNanaTanna

תוך שהיא מרותקת לשיחתן, פנתה בארקר ליטול את הוויטמינים הקבועים שלה "אך משהו הרגיש מוזר", היא נזכרה. תחילה, היא הניחה שהכדורים התמזגו יחד והכאיבו לה מעט בבית הבליעה, אך היא המשיכה לשתות מים כדי להקל על החלקתם. "יכולתי להרגיש אותם יורדים בוושט מאוד לאט", אמרה.

לאחר שנפרדה מחברתה, בת ה-52 הבחינה כי הכדורים עדיין בידה וקלטה שבלעה בטעות את אוזניית האיירפודס השמאלית של בעלה - אותן השאילה ממנו באותו היום. "הייתי בהלם ולא האמנתי שזה קרה לי", אמרה ל-Insider. היא הסבירה שחזרה הביתה וסיפרה לבן זוגה בדמעות על מה שקרה.

@tannasellsutah Part 2…take 2…#2 ♬ original sound - IamNanaTanna

הוא דחק בה שלא לספר לאף אחד, למרות שהיא התעקשה שהיא חייבת לחשוף זאת אפילו בפני 4,000 העוקבים שלה ב-TikTok, לא לפני שפנתה לבן משפחה שעובד בתחום הרפואה. "כמעט כולם אמרו לי לתת לאוזנייה לצאת באופן טבעי ושזה אמור לעבור בשלום כי הסוללה שבתוכה עטופה בפלסטיק", הסבירה.

המגיבים שהיו המומים בעיקר, תהו האם האוזנייה עדיין עובדת בתוך בטנה של בארקר, והאם היא יכולה לשמוע מוזיקה שבוקעת מתוך הבטן - אך התשובה היא לא. למרבה המזל, האיירפודס יצאה בבטחה מבטנה ביום שני, ובארקר פרסמה סרטון המשך בו היא הודתה לעוקביה על הדאגה.