אישה מקליפורניה, ארה"ב, טפטפה לתוך עינה דבק 3 שניות במקום טיפות עיניים, ורק בזכות תגובה מהירה היא הצליחה להימנע מנזק בלתי הפיך לראייתה. היא חשפה את המקרה המלחיץ ברשת החברתית TikTok והסרטון הפך לוויראלי.

ג'ניפר אברסול, תושבת סנטה רוזה בשנות ה-20 לחייה, אמרה בקליפ שזכה לכמעט 250,000 צפיות: "אני חושבת שזכיתי בתואר האדם הכי אידיוט בעולם. טיפות העיניים שלי היו מונחות ממש ליד דבק 3 השניות כששני הבקבוקים באותו הגודל. לא שמתי לב שלקחתי את הבקבוק הלא נכון ועכשיו העין שלי נדבקה".

אברסול סיפרה שהרגישה "צריבה נוראית, אבל ממש נוראית. זה הרגיש כאילו העין שלי בוערת ואז מתוך אינסטינקט, עצמתי את העין ממש מהר," היא סיפרה. "הבנתי שעשיתי טעות נוראה. הסתכלתי על הבקבוק והבנתי שלא מדובר בטיפות העיניים אלא בדבק 3 השניות של הציפורניים המלאכותיות של בתי. אמרתי לעצמי: 'זה לא יכול להיות, זה לא קורה לי' ".

היא הובהלה לחדר המיון בבית החולים המקומי באמבולנס, שם הרופאים השתמשו בטיפות עיניים מאלחשות כטיפול ראשוני כדי לפתוח לה את העין. היא סבלה מפציעה ומראייה מטושטשת ונאלצה לעצום אותה עד שתתרפא. "הטעות שלי הייתה שלא שמתי את הדבק במקום אחר", אמרה אברסול.

בבית החולים הוענק לה טיפול ראשוני והיא התאוששה מאז (צילום: מתוך טוויטר)
בבית החולים הוענק לה טיפול ראשוני והיא התאוששה מאז (צילום: מתוך טוויטר)

"אני זוכרת שחשבתי 'אני צריכה לשים את זה במקום אחר כדי שאף אחד לא יטעה ויחשוב שאלה טיפות עיניים', וזה בדיוק מה שקרה לי". בהמשך, שיתפה האם עדכון בחשבון ה-TikTok, בו היא סיפרה כי כעת העין שלה "הבריאה" לאחר שביקרה אצל רופא עיניים.