אין דבר מבאס יותר מלנגוס בחזה עוף רק כדי לגלות את הגיד הקשה, שיכול להרוס את כל החוויה כולה. עם זאת, אישה אחת בשם קינדל גרוב מארה"ב, שיתפה טריק פשוט להסרת הגיד לפני הבישול ואנשים פשוט נדהמו מכמה שזה קל.

בסרטון ויראלי שפורסם בחשבון ה-TikTok שלה, גרוב הסבירה כיצד היא משתמשת במזלג ופיסה של נייר סופג כדי להסיר את הגיד במהירות ובקלות. "TikTok לימד אותי יותר מיומנויות חיים מבית הספר התיכון, אז אני רוצה להראות לכם משהו שלמדתי, בסדר?" כתבה. בתחילת הקליפ, היא הרימה חתיכת חזה עוף עם גיד במרכזה והסבירה כי הגיד הוא סוג של רקמה חיבורית שמחברת בין השרירים לעצמות.

@kyndelgrove

I learn so many life skills from tiktok every day

♬ original sound - Kyndelgrove

"אתם יודעים שאני מנסה להיות 'האישה האידיאלית', נכון? אז אני חייבת להכין עוף. רואים את החתיכה הלבנה הקטנה הזאת? גם אתם לפעמים לועסים אותה ומאבדים את התיאבון?", ולאחר מכן, היא הסבירה כיצד להשתמש במזלג ובנייר הסופג כדי להסיר את הגיד בקלות. "פשוט תחזיקו את הגיד עם המזלג, תפסו אותו באמצעות מגבת הנייר, ואז תדחפו את המזלג כלפי מטה," היא אמרה.

תוך שניות, הגיד כולו נשלף מחזה העוף מבלי להשתמש בסכין כלל. הסרטון הפך במהרה לוויראלי, עם למעלה מ-1.7 מיליון צפיות ו-197 אלף לייקים. אנשים מיהרו להודות לה על הטריק הקל הזה שהם מאחלים שהיו מכירים קודם. "בזבזתי כל כך הרבה מהחיים שלי בניסיון לחתוך את הדבר הזה! תודה לך!" כתב אדם אחד. שנייה הגיבה: "לו רק הייתי יודע את זה קודם".