בעל ואישה מצפון הארץ הכירו עוד כשהיו בתיכון והפכו לזוג כמה שנים מאוחר יותר, כשהדייט הראשון שלהם היה באירוע גדול של רכיבה על סוסים. שם ניצתה האש ואחרי מפגש זה באו עוד כמה, חלקם בחוות הרכיבה - ואחרי שנתיים הם נישאו והספיקו בעשור האחרון להביא שני ילדים לעולם.

שני בני הזוג הקימו עסק המכניס לחשבונם כמה מילוני שקלים בשנה. בכסף, רכשה האישה סוס ולפני כשנתיים רכשה עוד שניים. "כל עולמה של אשתי סובב סביב הסוסים", הדגיש הבעל. "היא מעדיפה את הסוסים על פני. היא מנסה להכניס ברעיון הזה גם את ילדינו והחיים מתנהלים סביב ימי רכיבה, טיפול ודאגה לסוסים", טען הבעל, שהבהיר לאשתו כי זה או הוא או הסוסים וכי עליה להחליט.

גבר טען: ''אשתי מעדיפה רכיבה על סוסים על פני'' (צילום: אינג'אימג')
גבר טען: ''אשתי מעדיפה רכיבה על סוסים על פני'' (צילום: אינג'אימג')

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טענה כי "בסיס ההכרות ביני לבין בעלי היה על רקע אהבתנו המשותפת לסוסים. שום דבר חריג לא קרה מאז מעבר לעובדה שבבעלותנו שלושה סוסים הזקוקים לתשומת לב, לטיפול - וכן, גם לחברה מפעם לפעם". עוד היא ציינה: "אני אוהבת סוסים. רכשתי כמה וזה התחביב האהוב עליי ואינו פוגם בחיי הזוגיות שלנו".

עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)
עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)

לדבריה, אין סתירה בין האהבה שלה לסוסים לבין האהבה שלה לבעלה. "בעלי החליט שזה בא על חשבונו אולי בגלל שרכשתי עוד שני סוסים". עוה"ד סולן המליצה לאישה לא לפתוח תיק גירושין. "זו לא באמת סיבה להתגרש, אם היחסים ביניכם מעבר לכך טובים". בני הזוג החליטו על ניסיון להגיע לשלום בית והקציבו לעניין שלושה חודשים.