ג'ו, תורם זרע שמסייע לנשים אותן הוא מכיר ברשתות החברתיות מאז 2009 להרות, הוא אבא ליותר מ-180 ילדים. התורם הסדרתי, שמשתמש בשם בדוי, סיפר כי למרות שיש לו כל כך הרבה צאצאים - הוא לא זכה לקבל אף מתנת חג מולד.

האיש בן ה-51, קיים יחסי מין עם יותר מ-200 נשים ואף הכניס להריון כמה מהן מבלי לפגוש אותן אי פעם. הוא מביא לעולם ילדים עם נשים שהוא מכיר באינטרנט באמצעות "יחסי מין חלקיים" - מבלי לנשק או לחבק - ובאמצעות הפריה מלאכותית.

הוא טס ברחבי ארצות הברית, ארגנטינה, איטליה, סינגפור, הפיליפינים והממלכה המאוחדת, תרם את זרעו בבנקים המיועדים לכך ושיווק את עצמו בחשבון פייסבוק שלו עם אחוזי הצלחה גבוהים. למרות שיש לו יותר מ-180 ילדים, האב הרווק פגש עד כה רק 60 מהם.

בן ה-51 סיפר כי השנה הוא כנראה יאכל ארוחת חג מולד עם אחד מילדיו בפאב וות'רספונס, אך מצטער על כך שהוא לא זוכה לקבל מתנות חג מולד. "אשמח אם אקבל כרטיס ברכה או זוג גרביים", אמר לעיתון הבריטי The Sun.

ג'ו, שמכנה את עצמו "מלאך הצפון" על כך שהוא עוזר לנשים שאינן יכולות להיכנס להריון באופן טבעי להגשים את חלומן ולהפוך לאימהות, נותר דמות שולית בחיי מרבית מילדיו.