אתוס סלומה המכנה את עצמו "נוסטראדמוס החי", חזה שוב, והפעם הוא לא מעודד במיוחד. לפי תחזיותיו, שנת 2024 תהיה שנה סוערת במיוחד עם גילויים על חייזרים, מרד רובוטים, אסונות טבע גלובליים ואפילו מלחמת עולם שלישית, כך לפי הפרסומים ב-The Sun הבריטי.

סלומה בן ה-37, יליד ברזיל, טען ששנת 2024 תהיה "פרק חדש בהיסטוריה האנושית" והוא צפה כי בני האדם ייצרו קשר לראשונה עם חייזרים, אך לא דרך פלישה אלימה של חוצנים אלא באמצעות "סימנים מוצפנים שיאותרו על ידי רשת של טלסקופים". בנוסף, הוא חזה ש"אסטרואיד עשיר בחומרים יקרי ערך" ייפול על כדור הארץ ויפתח מרוץ חלל חדש, כאשר מדינות יילחמו על בעלותו. הוא גם צופה שהבינה המלאכותית "תתעורר" ותהפוך מודעת לעצמה, מה שעלול להוביל למרד רובוטים.

בינה מלאכותית   (צילום: אינג'אימג')
בינה מלאכותית (צילום: אינג'אימג')

בסקטור הביטחוני, סלומה אמר ל-The Sun שהוא צופה שפרוץ מלחמת עולם שלישית הוא "מציאותי". לדבריו, המלחמה עשויה להיגרם על ידי אירוע בים סין הדרומי או מתקפת סייבר גדולה, כאשר עימות בין סין לרוסיה יתדרדר ויהפוך למלחמה כוללת. באשר לאסונות טבע, נוסטראדמוס החי צפה כי שנת 2024 תהיה שנה של אסונות טבע גלובליים.

שטפונות בפלורידה אחרי הוריקן איאן (צילום: צילום מסך רויטרס)
שטפונות בפלורידה אחרי הוריקן איאן (צילום: צילום מסך רויטרס)

עוד הוא חזה ששלוש נקודות כאב עיקריות יהיו במזרח התיכון ובאפריקה: דרום סודן, סומליה ותימן. בארצות הברית, סלומה צופה שסופות הוריקן ומשבים טרופיים יביאו שיטפונות קטלניים ליד מפרץ מקסיקו, בעוד שקליפורניה, אורגון ווושינגטון עשויות לסבול משריפות יער נוספות.

עם זאת, המדיום הדגיש שהוא אינו רוצה לגרום לפאניקה בעקבות תחזיותיו, אלא לקרוא לפעולות נגד. הוא מאמין שאנו צריכים לפעול כדי למנוע את התרחשותם של האסונות שהוא צופה.