אישה בשנות ה-30 לחייה, פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ושיתפה אותה בחוויה חריגה שעברה עם בעלה. היא סיפרה על הרומן שניהלה עם החבר של בן זוגה, וכיצד תגובתו הלא צפויה לאחר שהתוודתה בפניו, שינתה את חייה לחלוטין. היא חששה שיגרש אותה מהבית ואף שיאיים בגירושים, אך במקום זאת, בעלה פשוט צחק. כעת היא מבולבלת וחשה לכודה.

"אני בת 33 ובעלי בן 35. אנחנו ביחד 11 שנים ויש לנו שני בנים. הסיבה היחידה שהחלטתי לספר לו על הרומן הייתה שחברה משותפת ראתה אותי ואת המאהב שלי מתנשקים ברחוב. מאז, פחדתי שהיא עומדת לפוצץ את הסיפור על ידי כך שהיא תספר לבעלי, או לאשתו של הבחור שאני מנהלת אתו את הרומן".

התוודתה בפני בעלה על הבגידה אך הוא הגיב אחרת ממה שחשבה(צילום: אינג'אימג')
התוודתה בפני בעלה על הבגידה אך הוא הגיב אחרת ממה שחשבה(צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "כשהחברה המשותפת הזו התחילה לפרסם ציטוטים בעמוד הפייסבוק שלה על שקר ובגידה, אני יודעת שהם הופנו אליי ושהמשחק שלי נגמר. לא יכולתי לשאת את הלחץ יותר אז סיפרתי לבעלי מה עשיתי והוא צחק. הוא בכלל לא היה מוטרד מהווידוי שלי ואפילו הציע שאוכל להמשיך לצאת עם גברים אחרים".

"אני כל כך מבולבלת ומרגישה שהכל מסובך. אני לא חושב שהמאהב שלי יעזוב את משפחתו בשבילי ובכל זאת, בעלי אמר לי למעשה שלא אכפת לו מהרומן שלנו. עכשיו אני די בטוחה שבעלי בגד בי בעבר למרות שהוא מעולם לא הודה בכך ישירות. באמת שכל מה שאני רוצה זה להיות נאהבת, ובכל זאת, הגבר שבאמת אכפת לו לא יכול להיות איתי כי הוא נשוי, בעוד שלבעלי לא ממש אכפת".

בגדה בבן הזוג עם חברו הטוב (צילום: אינג'אימג')
בגדה בבן הזוג עם חברו הטוב (צילום: אינג'אימג')

ד"ר DEIDRE הציעה: "הצורך שלך להרגיש נאהבת דחף אותך למציאות המסוכנת הזו. אם המאהב שלך לא יעזוב את משפחתו עבורך, את יודעת שהקשר לא יכול ללכת לשום מקום ואת פשוט ממשיכה את הבלתי נמנע. תגיד לו שזה נגמר ושבגידות הן לא הסגנון שלך. בשלב הבא, עלייך לברר אם יש לך ולבעלך עתיד יחד".

עוד היא כתבה: "זה בהחלט נשמע כאילו הוא לוקח אותך כמובן מאליו, ומשאיר אותך פנויה רגשית לרומן. שבו לשיחה ותבקשי ממנו להיות כנה איתך. יש לכם שני ילדים, ולמענם לפחות, שווה לנסות לעשות סדר ביניכם. איך הדברים נעשו כמו שהם ביניכם והאם יש דרך חזרה לנישואיכם?".