מפגש מרגש התקיים השבוע בקליפורניה בין שני אנשים יוצאי דופן: סולטן קוסן בן ה-41, המתנשא לגובה מרשים של 2.51 מטרים ונושא בתואר האיש הגבוה ביותר בעולם, וג'יוטי אמגה בת ה-30, אישה קטנטונת בגובה 62.8 סנטימטרים בלבד, המחזיקה בתואר האישה הנמוכה ביותר בעולם.

זו לא הפעם הראשונה ששני השיאנים נפגשים. בשנת 2018 צולמו השניים יחד במצרים, מול הפירמידות המפורסמות. הפעם, נסעו השניים לקליפורניה לאחר שהוזמנו על ידי מפיק אמריקאי מסתורי.

@ifenglobal World’s #tallestman and #shortest woman reunite for astonishing photos #height #guinnessworldrecords #foryou #fyp #fypシ ♬ original sound - Phoenixgotvibes

קוסן, חקלאי במקצועו, סובל ממחלת אקרומגליה, הגורמת לייצור מוגזם של הורמון הגדילה. כתוצאה מכך, הוא גדל בקצב מואץ לאורך חייו. בשנת 2009 הוא הפך רשמית לאדם הגבוה ביותר בעולם, לאחר שנמדד על ידי ספר השיאים של גינס.

בקושי מגיעה לו לברך, האיש הגבוה בעולם לצד האישה הנמוכה בעולם (צילום: רויטרס)
בקושי מגיעה לו לברך, האיש הגבוה בעולם לצד האישה הנמוכה בעולם (צילום: רויטרס)

אמגה, שחקנית במקצועה, נולדה עם אכונדרופלזיה, סוג נדיר של גמדות. למרות גובהה הצנוע, היא לא נותנת לזה לעצור אותה וממשיכה לרדוף אחרי חלומותיה. בשנת 2014 אף שיחקה בסדרה "אימה אמריקאית: פריק שואו".

המפגש בין קוסן ואמגה הוא תזכורת לכך שהעולם מלא באנשים מיוחדים, כל אחד בדרכו שלו. למרות הפערים העצומים ביניהם, גובהם יוצא הדופן איחד ביניהם ויצר קשר מיוחד.