שעון יד קטן, שנמס כתוצאה מהחום לאחר הטלת פצצת האטום בהירושימה ב-6 באוגוסט 1945, נמכר במכירה פומבית תמורת סכום של 31,113 דולר. השעון, שנעצר בזמן המדויק של הפיצוץ - 8:15 בבוקר - מהווה עדות אילמת לזוועות המלחמה ולכוחה ההרסני של האנרגיה האטומית.

הזוכה, שזהותו לא פורסמה, רכש את השעון במכירה פומבית שנערכה בבוסטון, ארה"ב. השעון נמשה מהריסות הירושימה זמן קצר לאחר הפיצוץ, ומאז עבר בירושה בין בני משפחה.

"שעון יד זה מייצג את הרגע שבו ההיסטוריה השתנתה לנצח", אמר בובי ליוינגסטון, מנהל בית המכירות הפומביות. "הוא אינו רק מזכרת לזוועות המלחמה, אלא גם תזכורת מתמדת לעוצמתה ההרסנית של פצצת אטום. אנו מקווים שהשעון יוצג במוזיאון או במקום ציבורי אחר, שם יוכל לשמש כלי חינוכי ולהזכיר לדורות הבאים את הסכנות הטמונות במלחמה ובשימוש בנשק גרעיני".

פריטים נוספים שהוצעו למכירה פומבית כללו עותק חתום של "הספר האדום הקטן" של המנהיג הסיני לשעבר מאו דזה דונג, שנמכר ב-250,000 דולר, כלי חתום של ג'ורג' וושינגטון - אחד משני כלים ידועים שחתומים על ידי נשיא והועמדו למכירה - ב-135,473 דולר ורשימת ההכנות של מודול הירח אפולו 11 נמכרה ב-76,533 דולר, כך על פי בית המכירות.