"היום סיננתי את הקורנפלקס מהקערה של הילד כדי שיהיה לי חלב לקפה", כתבה אישה אחת בקבוצת הפייסבוק הוויראלית "מאמאצחיק", המונה כיום כ-769,000 חברות, רגע אחרי ששאלה את שאר חברות הקבוצה "כמה נמוך" הגיעו בתור אימהות.

"אכלתי פעם כדור שוקולד שהוכן בגן", כתבה אחת, בתגובה שצברה למעלה מ-600 לייקים. גולשת אחרת הגיבה: "הייתי יושבת לפני הבן שלי על האסלה בחורף כדי לחמם לו אותה. רק יושבת, עם בגדים, כי להוד מעלתו היה קר בטוסיק ולא הסכים לשבת על אסלה קרה". אם נוספת כתבה: "שטפתי פסטה מהרוטב כי בן ה-3 רצה פסטה בלי רוטב".

לילד קר בטוסיק, אז האימא חיממה לו את האסלה (צילום: אינג'אימג')
לילד קר בטוסיק, אז האימא חיממה לו את האסלה (צילום: אינג'אימג')

עוד גולשת הגיבה לפוסט: "מנקה את הנזלת שלה עם החולצה שלי כשאין מגבון באזור". אם אחרת כתבה: "נגמר לי החלב לקפה אז הוספתי כפית מטרנה". בנוגע לקפה, תגובה שחזרה על עצמה הייתה: "הוספתי חלב אם לקפה כי נגמר החלב". וכמובן, התייחסו לא רק לכדורי השוקולד שהוכנו בגן: "החלה שהילד הכין בגן בשישי, אכלתי אותה, וזהו, זה כל מה שאני זוכרת ד"ר", הוסיפה גולשת נוספת.

הפוסט הוויראלי צבר על כה למעלה מ-4,000 לייקים וקרוב ל-1,000 תגובות מפתיעות, אך היו רבות מהאימהות שבקבוצה שלא הופתעו כלל. גם לכם יש סיפורים משעשעים? כתבו לנו בתגובות.