בסרטון שצולם במהלך ראיון חי בתערוכת הטכנולוגיה DeepFest בערב הסעודית, נראה הרובוט הענק - מוחמד - שולח יד לעבר ישבנה של כתבת החדשות של תחנת הטלוויזיה הרוסית RT במהלך הראיון. הרובוט מוחמד, שנבנה בערב הסעודית ומסוגל לדבר ערבית ואנגלית, תוכנן לבצע משימות במצבי סיכון גבוהים ולשפר את תנאי הבטיחות.

בתגובה לתקרית המביכה, הבהירה חברת הטכנולוגיה QSS המפתחת את מוחמד, כי היא רואה ברצינות את שלום וביטחון האנשים, והזהירה את המשתתפים בתערוכה לשמור על מרחק בטוח מהרובוט במהלך ההדגמות. עם זאת, משתמשי רשתות החברתיות הגיבו באירוניה למראה הרובוט מוחמד נוגע בכתבת החדשות. אחד מהם האשים את מוחמד בכך שהוא "קודד כנראה להיות חלאה", ואחר כינה אותו "רובוט סוטה".

מצד שני, היו שתרצו את התנהגותו של מוחמד וטענו שהוא רק ניסה להגיב לקריאה של הכתבת אליו ולהניף את ידו כדי ללחוץ את ידה, אך היא עמדה במקום הלא נכון, מה שגרם לידו לגעת בישבנה.

מארגני DeepFest גאים להציג את מוחמד כסמל לחדשנות הטכנולוגית המתקדמת של ערב הסעודית. "יצירתו של מוחמד היא עדות למחויבותה הבלתי מתפשרת של ערב הסעודית לקידום הטכנולוגי והחדשנות", צוין באתר התערוכה. "מוחמד משקף את רוח החידושים המגדירה את הנוף הטכנולוגי הסעודי, והוא השראה לדורות הבאים".