אישה הרה "טרפה את הקלפים" לאחר שילדה תינוקת במהלך טיסה. חברת התעופה שיבחה את הרופאה שהייתה על המטוס ופעלה במהירות "תוך כדי תנועה".

"חווינו רגע ייחודי באחד המטוסים שלנו, קיבלנו נוסעת חדשה באמצע הטיסה!", אמר דובר מטעם חברת התעופה "אארומקסיקו", בה התרחשה הלידה המיוחדת. "הלידה הייתה אירוע יוצא דופן שריגש אותנו מאוד". המקרה התרחש ביום שישי לאחר שאם אנונימית בת 31 החלה ללדת במהלך טיסה ממקסיקו סיטי לסיודאד חוארס, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

למרבה המזל, רופאה בשם ד"ר לטיסיה אוליבארס סולוריו - שלא הייתה בתפקיד באותו זמן - נכחה על סיפון המטוס וסייעה לאם הטרייה ללדת את בתה בשלום בגובה של 30,000 רגל. תמונות שצורפו לידיעה מראות את צוות דיילי האוויר מחזיקים את "הנוסעת החדשה" עטופה בשמיכה. עם הנחיתה ביעד, נשלחו האם והתינוקת לבית החולים לבדיקה רפואית מקיפה.

Aeroméxico (צילום: רויטרס)
Aeroméxico (צילום: רויטרס)

בשל העובדה שהלידה התרחשה בסביבה לא סטרילית, האם והתינוקת נאלצו להתפצל בין שני מתקנים רפואיים שונים, למקרה שיתעוררו סיבוכים כלשהם עקב נסיבות הלידה הלא שגרתיות. לשמחתנו, שתיהן נראו במצב יציב לאחר הלידה האווירית. חברת התעופה "ארומקסיקו" הביעה את תודתה לד"ר סולוריו ולדיילי האוויר על שפעלו מעבר לחובתם.

"ארומקסיקו רוצה להודות לדוקטור על המקצועיות שלה ולהוקיר את העבודה יוצאת הדופן של דיילי האוויר והטייסים שלנו", אמר הנציג. חברת התעופה אף מתכננת להעניק לתינוקת 90 כרטיסי טיסה חינם לכבוד יום השנה ה-90 לחברת התעופה.