סרטון מצמרר שהופץ ברשתות החברתיות מציג כלב קטן בשם דוקי קשור לעמוד תאורה בעזרת סרט דבק חום בעזרת סרט דבק חום. על פי הדיווחים, שכן כועס קשר את הכלב לאחר שזה הטיל את מימיו על הדשא שלו.

בסרטון קורע לב, ניתן לראות את דוקי - כלב בן ארבע - כשהוא קשור לעמוד ופיו סגור בעזרת דבק. ככל הנראה, השכן צילם את המעשה בניסיון להעביר מסר לבעלת הכלב. לדברי השכן, הכלב נהג לעשות את צרכיו מול ביתו באופן קבוע. "דיברתי עם הבעלים וביקשתי שיקשרו את הכלב, אבל הם לא עשו זאת", אמר.

דוקי המסכן, הוא הועבר לטיפול אצל הווטרינר (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
דוקי המסכן, הוא הועבר לטיפול אצל הווטרינר (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

המשטרה הוזעקה למקום בכפר לה צ'בה, קולומביה, ביום שבת ושחררה את בעל החיים. וטרינר שבדק את דוקי לאחר מכן ציין כי הוא סובל ממצוקה רגשית קשה וכי אינו מסוגל לנבוח עוד. "הכלב עבר התעללות מזעזעת", אמר הווטרינר. "חוק צער בעלי חיים קובע שכלבים הם יצורים בעלי רגשות. אנו פועלים כדי שהאיש האחראי למעשה יקבל את העונש המקסימלי".

המשטרה זיהתה את החשוד והחלה בהליכים להבאתו לדין. דובר המשטרה המקומית אמר כי הם ממתינים להחלטת התביעה בנוגע למעצרו. תושבים מקומיים הגיבו בזעם על המקרה. "לא היה צריך להתעלל בכלב", אמר אחד התושבים. "ניתן היה לפתור את הבעיה בדרכים אחרות". "אדם שמתעלל בבעלי חיים יתעלל גם בבני אדם", הוסיף תושב אחר. "יש להעניש את האיש הזה בחומרה", קראו רבים.