גבר בן 40 פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ושיתף אותה בחששותיו לגבי רומן שאשתו מנהלת כבר מספר חודשים. לדבריו, הוא השלים עם המצב אך חושש שהמאהב מנצל אותה.

האיש האנונימי כתב כי הוא ואשתו נשואים מזה 12 שנים. לדבריו, מאז שנפצע בגבו לפני שש שנים בתאונת עבודה, חיי הנישואין שלהם התדרדרו. הפציעה הובילה לדיכאון וחרדה, מה שפגע גם בחיי המין שלהם.

למרות שאשתו בוגדת בו: \'\'חושש שהמאהב לא יעזוב את אשתו בשביל אשתי\'\' (צילום: אינג'אימג')
למרות שאשתו בוגדת בו: \'\'חושש שהמאהב לא יעזוב את אשתו בשביל אשתי\'\' (צילום: אינג'אימג')

אשתו בת ה-38 עובדת כפקידת קבלה בחדר כושר והתאהבה באחד המתאמנים שם. העניינים ביניהם החלו להתחמם - מה שהפך לרומן. כמה חודשים לאחר מכן, היא ביקשה להתגרש. אך כעת, בעלה חושד שהמאהב - בן 36 ואב לשלושה ילדים - לא מתכוון לעזוב את אשתו הנוכחית עבורה.

למרות הכעס על הבגידה, הגבר האנונימי בעיקר דואג לאשתו וחושש שהיא מנוצלת למטרות סקס בלבד. לדבריו, ניסיון לדבר איתה על כך ייתפס כקנאה. הוא עדיין אוהב אותה ורוצה בטובתה. הוא שאל האם עליו לחשוף את הרומן בפני אשתו של המאהב?

מומחית הזוגיות DEIDRE, ייעצה לו: "ייתכן בהחלט שאתה צודק ושהאיש הזה משתמש באשתך. אבל מה תשיג אם תחשוף את המאהב הבוגדני בפני אשתו? זה רק יחזק את החשד שלהם שאתה מקנא וזה לא יעודד את אשתך להישאר. בכל מקרה, עדיף לך לדבר עם אשתך ולספר לה את החששות שלך. לאחר מכן, זה תלוי בה. היא תחליט אם היא לוקחת על עצמה את הסיכון".