אנג'י בת ה-21, נכנסה להריון הראשון שלה בגיל 15 מבן זוגה הנוכחי ג'ורדן. מאז, נולדו להם שלושה ילדים משותפים והם מצפים לרביעי, אך סופגים ביקורת קשה ברשתות החברתיות.

בת ה-21 סיפרה ל-Daily Star שבגיל 15 - למרות ההערות הפוגעניות על גילה הצעיר - היא התעלמה מהן וקיבלה בברכה את בתה הבכורה נווה, בת הארבע כיום. היא הכירה את ג'ורדן במסיבה, הם התחתנו זמן קצר לאחר יום הולדתה ה-16 וילדו את בנם השני האדסון כשהייתה בת 17.

למרבה הצער, היו להם עוד חמישה הריונות שלא צלחו, אך בשנה שעברה נולד להם הילד השלישי, פינלי. כעת, אנג'י מתגאה ומודה על המשפחה הגדולה שהקימה בגיל צעיר ואמרה שהיא "חיה את החיים". לאחר מספר חודשי זוגיות, גילו שהם עומדים להפוך להורים. אנג'י הייתה נוטלת גלולות למניעת הריון באותה תקופה, אך סיפרה: "אני לא בטוחה למה הגלולות לא השפיעו עליי, כנראה שנועדנו להיות הורים כבר אז".

היא חולקת שחוותה תגובות מעורבות כשסיפרה לחברים ולמשפחה על ההריון, וציינה שהיו "לא מעט כעס, הלם ואכזבה". למרות שהיא מאושרת שהקימה משפחה גדולה בגיל צעיר, תגובות קשות אינן זרות לה. הן החלו כשהיא נכנסה להריון בזמן שהייתה תלמידה בבית הספר. "השיפוט יכול להיות קשה", אמרה. "איבדתי קשר עם אנשים שהייתי קרובה אליהם כי כבר לא היו לנו נושאים משותפים".

טרולים ברשת נוהגים להותיר תגובות רעות על המשפחה שלה ורבים קוראים לה "עלובה" ו"מביכה". כתוצאה מכך, היא מרגישה לחץ עצום להוכיח שהיא תצליח. "כותבים לי שאני עלובה, שזה לא משהו שצריך להתגאות בו ושזה מביך. כולם רוצים שניכשל, אז יש עליי יותר לחץ להצליח".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Angie Faith‎‏ (@‏‎angie_faithh‎‏)‎‏