דרמה משפחתית קשה נחשפה כאשר אם לשני ילדים בני 15 ו-18 גילתה כי בעלה מזה שני עשורים בוגד בה עם החברה הצעירה של בנם בן ה-18. האם העריכה מאוד את החברה הצעירה, איימי - גם היא בת 18 - והתייחסה אליה כאל בת משפחה, מה שהחריף את הפגיעה הנפשית כשגילתה את הבגידה.

הרומן, לכאורה, בין השניים נחשף כאשר האם נחרדה לגלות התכתבויות מיניות ובוטות בין בעלה, אריק, לאיימי, אך גם גסות ופוגעניות בהן הוא כינה אותה "שמנה וזקנה" ושיבח את בת ה-18. עוד היא איתרה בין תיקיות המחשב שלו קבצים של תמונות פורנוגרפיות וחומרי BDSM. היא הבינה שאריק קיים מערכת יחסים מלאה עם בת ה-18 - שהייתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה וחברתו הראשונה של הבן.

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

האם הצטערה על שגילתה את האמת הקשה אך חששה עוד יותר מהשלכות הבגידה על בנה. היא פחדה שהדבר יגרום לו טראומה נפשית עמוקה שתרסק את אמונו בהורים. לאחר שפרסמה ברשת החברתית Reddit את סיפור הבגידה המשפחתי, קיבלה האם תגובות רבות של תמיכה והזדהות עם הסבל שהיא עוברת.

גולשים התייחסו לפגיעה הקשה בבן בגלל בגידת האב והזהירו גם מפני נזק נפשי אפשרי לחברתו הצעירה איימי, שמעורבת בדרמה המשפחתית. "ההורים שלך אמורים להיות האנשים שלעולם לא יבגדו בך, לא חשוב מה", כתב גולש אחד. שני הגיב: "הילד הזה לעולם לא יסתכל שוב באותו האופן על אבא שלו".