הנעליים הלבנות האהובות עליכם איבדו את הברק והלובן שלהן? אל תמהרו לזרוק אותן! קייט, מומחית לניקיון וארגון ויראלית ברשתות החברתיות, חשפה טריק גאוני להחזרת נעלי ספורט לבנות למצב חדש באמצעות שימוש בשלושה מרכיבים בלבד: משחת שיניים, סודה לשתייה וסבון כלים.

היא הציגה את התוצאות על הנעליים שלה לאחר שביצעה מספר שלבים פשוטים. השיטה של קייט זכתה למיליוני צפיות ולתגובות נלהבות מצד הגולשים ב-TikTok, שרבים מהם ציינו שחסכו סכומים משמעותיים על רכישת נעליים חדשות.

@kate_cleanhome White shoes cleaning hack 🫧🤍 #CleanTok #cleaning #cleaningtiktok #cleaninghacks #cleaningtips #whiteshoes #shoecheck #shoecleaning #laundry #sneakers #nike #sneakerhead #laundryhack #shoecleaninghack #FitTok #airforce1 #af1 #fyp #foryou ♬ Cool Kids (our sped up version) - Echosmith

לדבריה של הטיקטוקרית, כל מה שאתם צריכים זה משחת שיניים, סודה לשתייה, סבון כלים וקערה קטנה. תוכלו להיעזר גם במברשת שיניים או מברשת ייעודית לנעליים.

לאחר מכן התהליך די פשוט. ערבבו כמויות שוות של משחת שיניים, סודה לשתייה וסבון כלים בקערה, מרחו את התערובת על הנעליים תוך כדי שפשוף בעזרת מברשת שיניים והשאירו התערובת לפעול למשך 15-20 דקות. מיד אחר כך שטפו את הנעליים במים נקיים. התוצאה: נעליים לבנות בוהקות שנראות כמו חדשות.

טיפים חשובים:

- ודאו שאתם משתמשים בסודה לשתייה ולא באבקת אפייה.

- עשו ניסוי קטן באזור נסתר של הנעל לפני השימוש על כל הנעל.