בעל ואישה חשפו כי הפעילות הגופנית המשותפת בעירום חיזקה את הקשר הזוגי שלהם. למרות הביקורת שהם מקבלים על אורח החיים הפוליאמורי, הם חשים מאושרים ומסופקים עם החלטתם לחיות באופן זה.

בתוך חדר כושר בסאו פאולו שבברזיל, זוג מיוחד במינו בוחר להתאמן כשגופם חשוף לחלוטין. בלה מנטובני בת ה-31 ובעלה ואגנר או פרה בן ה-34, חיים אורח חיים פוליאמורי ואימצו לעצמם את ההרגל המוזר של התעמלות בעירום כחלק מהדרך לחיות ולאהוב בחופשיות מוחלטת.

הזוג, שמקדם בגאווה את עמדותיו באשר לזוגיות פתוחה, אף שילם לא מעט כסף כדי לשכור לעצמו חלל פרטי בחדר הכושר עבור האימונים הייחודיים. "זוהי צורה של קרבה ושיתוף פעולה שחורגת מהמקובל", הסבירה מנטובני לניו יורק פוסט על המניע מאחורי הפרקטיקה החריגה.

לדבריהם, התעמלות ללא בגדים מאפשרת תנועה חופשית יותר ומגבירה את המוטיבציה להתאמן בצורה אינטנסיבית יותר. עד כה, הזוג טוען כי הם השילו ביחד כ-25 ק"ג מאז שהחלו להתאמן באופן המוזר הזה. "זה שורף יותר קלוריות", הדגישה בת ה-34.

מעבר ליתרונות הגופניים, הזוג מאמין שהאימונים המשותפים בעירום מחזקים את הקשר הרומנטי והנפשי ביניהם. "אני לא רוצה חיים אחרים", הוסיפה האישה. "חיי הנישואים שלנו התחזקו אחרי שהתחלנו לחיות בחופשיות. אנחנו מאושרים ובוטחים יותר זה בזו".

למרות שהפעילות זוכה לתגובות מעורבות ברשתות החברתיות, הזוג נשאר איתן בדרכו ומתעלם מביקורת הציבור על אורח החיים הפוליאמורי המורכב שבחרו לנהל. "השנאה של רבים היא לפעמים הרצון לחיות כמונו", סיכם הבעל.