בעוד שרצוי לנגב היטב את הכיריים לאחר כל שימוש, מדובר במשימה שלא תמיד יש זמן אליה וזה יכול להקשות מאוד בפעם הבאה שתנסו לנקות את הלכלוך השרוף.

אז במקום להסתמך על תכשירים כימיים יקרים כמו מסיר שומנים, למה שלא לנסות דרך "פשוטה וידידותית לכיס" לניקיון הכיריים באמצעות שני פריטים ביתיים בלבד?

ניקוי כיריים (צילום: אינג אימג')
ניקוי כיריים (צילום: אינג אימג')

מומחית הנכסים טרי פישר מ-"We Buy Any Home" אמר ל-Express: "הסוד טמון בשילוב של חומץ לבן וסודה לשתייה - צמד דינמי ש"מסיר בקלות כתמים עיקשים". לפי פישר, כל מה שאתם צריכים זה כוס אחת של חומץ, שתי כפות סודה לשתייה, מטלית מיקרופייבר, מים ובקבוק ריסוס.

"היופי בשיטה הזו הוא הפשטות והנגישות שלה. כל אחד יכול להשיג כיריים נוצצות מבלי להשתמש בחומרים כימיים", אמרה. "רססו את האזורים הבעייתיים בנדיבות בחומץ לבן. לאחר מכן, פזרו שתי כפות של סודה לשתייה על המשטח הרטוב. השרו כ-10 דקות, תנו להם לעשות את הקסם שלהם".

לא צריך מסיר שומנים (צילום: אינג'אימג')
לא צריך מסיר שומנים (צילום: אינג'אימג')

השתמשו במטלית מיקרופייבר לחה וקרצפו בעדינות את הכתמים בתנועה מעגלית. לאחר מכן, נגבו את המשטח במטלית לחה כדי להסיר את כל השאריות. כעת, קיבלתם כיריים נקיות מבלי שהשתמשתם בחומרים שאינם בריאים לנו לנשימה. יתרה מכך, התכונות העדינות של שיטה זו ישמרו על משטח הכיריים "ללא סיכון לנזק או שריטות", סיכמה פישר.