לשמור על גרביים לבנות נקיות יכול להרגיש כמו משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל מומחי ניקיון חשפו את השיטה האהובה עליהם - והיא כנראה כבר נמצאת אצלכם במטבח.

גרביים לבנות, כשהן חדשות, הן בוהקות, אך אחרי לבישה אחת נדמה שהן כבר לא נראות אותו הדבר - אבל זה לא חייב להיות ככה. אף אחד לא רוצה גרביים אפורות או צהובות, אז איך אפשר לגרום להן להיראות כמו חדשות? לא משנה כמה פעמים תכבסו אותן בייאוש, הן תמיד יוצאות עם כתמים - אבל יש דרך לשנות זאת, ואתם כנראה כבר מחזיקים במוצר הנכון בבית.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוצים לשמור על גרביים לבנות לאורך זמן? (צילום: אינג'אימג')
רוצים לשמור על גרביים לבנות לאורך זמן? (צילום: אינג'אימג')

מישהו שאל ברשת החברתית Reddit את השאלה שכולם מתלבטים לגביה: "איך לעזאזל אני שומר על גרביים לבנות נקיות?". הוא סיים את הפוסט בשאלה האם יש לאנשים "טיפים" שיעזרו להחזיר את הלובן לגרביים מבלי לקנות חדשות.

גולשים רבים הציעו להשתמש בסבון כלים ישירות על הכתמים לפני שמכניסים את הגרביים למכונת הכביסה. סביר להניח שכבר יש לכם סבון כזה במטבח, אבל אם לא, מחירו זול יחסית. "הצעה רצינית: סבון כלים. אני משתמש בו כדי להוריד כתמים קשים מכל דבר", כתב גולש אחד. הוא גם ציין שסבוני כלים רבים "מיוצרים במיוחד להתמודד עם שאריות שומן".

כך הגרביים שלכם יישארו לבנות (צילום: אינג'אימג')
כך הגרביים שלכם יישארו לבנות (צילום: אינג'אימג')

גולש אחר הוסיף: "גיליתי שעדיף לטפל מראש בכתמים, להשרות את הגרביים ואז לכבס אותן בטמפרטורה של 40 או 60 מעלות וכל עוד עושים את זה כמה שיותר מהר". אדם נוסף הציע "להשרות אותן ידנית במים קרים ולכבס אותן עם סבון כלים כחול או עם חומר ניקוי כביסה כחול (חומרים ניקוי כחולים עוזרים להבליט את הלובן). לאחר מכן, חזור על התהליך אך הוסף מים עם חומר הלבנה, והשרה אותן ל-20-30 דקות". הוא טען ש"כשתשטוף אותן הן יהיו צחורות כמו חדשות".