גבר נשוי ואב לתינוקת בת תשעה חודשים עורר סערה לאחר שתיאר כיצד נסע לחופשת סקי עם חבריו, אך חזר הביתה לווידוי של אשתו ששבר את לבו.

לדבריו, הוא ואשתו חוו תקופה קשה שכללה ריבים רבים. הוא הרגיש מותש מההורות ומהלחץ הכלכלי לאחר שאשתו עזבה את עבודתה והוא נותר האחראי הבלעדי על פרנסת המשפחה. כתוצאה מכך, הוא החליט לצאת ל"התאווררות" עם חבריו, למרות התנגדותה של אשתו.

גילה על הבגידה של אשתו ולבו נשבר (צילום: אינג'אימג')
גילה על הבגידה של אשתו ולבו נשבר (צילום: אינג'אימג')

בזמן החופשה, הוא סיפר שנהנה מאוד ו"לא נתן לדאגות להפריע לו". עם זאת, הוא לא היה מודע לכך שהחברה שנותרה להתארח אצל אשתו "דיברה עליו רעות". לטענתו, החברה "שטפה לה את המוח" ואמרה לה שהיא "מבזבזת עליו זמן יקר", שהוא "שם את עצמו לפניה ולפני התינוקת", ו"לעולם לא הייתה צריכה להתחתן אתו".

דבריה של החברה הובילו את האישה, תחת השפעת אלכוהול, לסטוץ חד-פעמי בערב בו יצאו שתיהן לבלות. עם חזרתו של הבעל הביתה, אשתו התוודתה על מעשיה בדמעות. בעקבות המקרה, התלבט הגבר האם לסיים את הנישואים שנמשכו שנתיים. מצד אחד, הוא נפגע מאוד מהבגידה אך מצד שני, הוא לא מעוניין לפרק את התא המשפחתי.

ברשת החברתית בה שיתף את המקרה, נכתב לו כי הנסיעה עשויה להיות דווקא הפסקה שהייתה נחוצה לו כדי לשמור על שפיות דעתו ועל הנישואים. עם זאת, הודגש כי הנסיעה הייתה "אנוכית" משום שהעדיף חופשה עם חברים על פני אחריותו בבית.

גולשים נוספים המליצו לאיש לנסות לתקשר ולעבוד על הזוגיות, שכן "רוב הזוגות לא פותרות בעיות בזוגיות על ידי ריחוק ונסיעות לחופשוץ בנפרד. אתם צריכים להיות ביחד כדי לעבוד על הנישואים". עוד צוין כי אם מדובר בבגידה חד-פעמית, יהיה זה "חבל" אם תוביל לסיום הנישואים.