קצין משטרה לא בכיר באמצע שנות השלושים לחייו, נשוי ואב לילדה קטנה, ניהל במשך שנתיים קשר רומנטי עם צעירה בת 25 המתגוררת בסמוך לביתו. האישה לעומת זאת, מתחום החינוך, חשדה בחודשים האחרונים כי בעלה לא ממש איתה, אבל לא היה לה שום קצה חוט.

לפני חודשיים, סיפרה האישה לעורכת הדין שרין סולן כי היא הרגישה שההתנהגות של בעלה מאד מוזרה. אבל גם אז, לא רק שהיא לא ידעה מי המאהבת, היא גם לא חשדה באף אחת. "ידעתי שהוא לא איתי כמו שהיינו עד לפני שנה בערך, אבל אז הגיע טקס הענקת הדרגה החדשה ולטקס הוזמנו רבים וגם אני".

ניהל רומן וכך אשתו גחלתה על כך (צילום: envato)
ניהל רומן וכך אשתו גחלתה על כך (צילום: envato)

האישה הודתה כי היא לא הבחינה במשהו מוזר בטקס, אבל הבינה מאוחר יותר כי מישהי עזבה אותו בזעם. "החברים של בעלי סיפרו לי כי היא לא אהבה את נוכחותי בטקס ואז סיפרו לי מי זו". האישה התעמתה עם בעלה והוא כמובן הכחיש, אך לבסוף הודה שהיה לו קשר עם מישהי. הוא ניסה להסתיר את זהותה אבל אז היא שלפה את המידע שסיפרו לה חבריו בטקס.

בשלב הזה הוסכם בין הבעל לאישה כי הבגידה הייתה "מעידה חד פעמית, מינורית", כי לדברי הבעל הם לא הגיעו לכדי קשר אינטימי. לפני חודש נרשמה התפנית בעלילה. "המאהבת כתבה ווטצאפ לאשתו של הקצין בזו הלשון: "אל תתאמצי. הוא שלי. וגם אם הוא יכחיש זה לא יעזור לו...".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

לאחר מכן השתיים נפגשו בהמלצת עוה"ד סולן והמאהבת השמיעה לאישה הקלטות טלפוניות של בעלה, שלא הותירו מקום לדמיון. בשלב הז,ה פתחה האישה בהליך גירושין והודיעה לבעלה כי הוא נדרש לעזוב את הבית. שני בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך, אבל בינתיים במקום עבודתו של הבעל השמועות רצות והמאהבת אינה מרפה גם שם.