מגי קורבולד בת ה-23 מווינדזור, ברקשייר, אנגליה, ויתרה על מערכות יחסים בעקבות זוגיות שהסתיימה אחרי שש שנים. אבל אז, בפברואר 2022, היא החליטה לתת ללב שלה עוד צ'אנס והורידה את אפליקציית הדייטים Hinge. שם היא פגשה את דני קורבולד, גם הוא בן 23, והמפגש ביניהם הפך ל"אהבה ממבט ראשון".

שבוע לאחר מכן, הם גילו בהלם שמגי בהריון. למרות ההפתעה הגדולה, הם היו בעניין להמשיך עם ההריון. הם עברו לגור יחד בדירה של אבא של בת ה-23, התחתנו בחתונה צנועה בחודש יוני 2022 ובדצמבר של אותה השנה נולד בנם, אדוארד.

מגי האמינה שכוח עליון חיבר ביניהם. היא סיפרה ל-The Mirror הבריטי: "לגלות שאני בהריון אחרי שבוע בלבד היה הלם. כשאני מסתכלת אחורה אני לא מצטערת על זה בכלל. הילד הקטן הזה הוא כל עולמי". דני הסכים איתה ואמר שהוא ידע שהוא אוהב אותה מהפגישה הראשונה: "פשוט הייתה לי הרגשה שמעולם לא הרגשתי עם נשים אחרות. פחדתי בהתחלה כי הכל קרה מאוד מהר, אבל לא היה לי ספק שאני רוצה את התינוק הזה איתה".

מגי לא חשבה שהיא תמצא אהבה אחרי הפרידה הקשה שעברה, וכשהיא ראתה את הפרופיל של דני ב-Hinge היא זו ששלחה לו הודעה. בדייט שלהם הם "דיברו במשך שעות ברכב" והתאהבו אחד בשני. כמה ימים לאחר מכן הם עשו קעקועים תואמים על הקרסוליים, כל אחד קעקוע של כתר.

לדבריהם, ההריון עצמו היה קל. היא ילדה את אדוארד במשקל 3.2 ק"ג לאחר צירים של שעתיים בלבד. עכשיו אדוארד כבר בן 15 חודשים, והמשפחה מצפה לבלות יותר זמן ביחד עכשיו אחרי שדני השתחרר מהצבא.