גבר אמריקאי בשם נת'ניאל היה ב"מערכת יחסים רומנטית" עם מכוניתו המיוחדת, שברולט מונטה קרלו משנת 1998, אותה כינה "צ'ייס". הוא אף השתתף בשנת 2012 בסרט דוקומנטרי שחוקר מערכות יחסים אובייקטופיליות - לפיהן בני אדם מפתחים רגשות מיניים או רומנטיים כלפי אובייקט דומם - ושיתף בחוויותיו המיניות עם המכונית.

למרבה הצער, צ'ייס הורדה מהכביש לפני כארבע שנים לאחר תאונה ונת'ניאל נותר שבור. עם זאת, לאחר תקופת אבל קצרה, הוא "מצא נחמה" עם מכוניות אחרות. כיום הוא נמצא "במערכת יחסים מינית ותו לא" עם שורה של רכבים שונים. אחת המכוניות שכבשה את ליבו היא לקסוס ES330 שחורה. נת'ניאל הדגיש כי מערכת היחסים עם הלקסוס היא "מינית בלבד" וכי אין בכוונתו להפוך אותה ל"רצינית".

מלבד הלקסוס, הוא קיים יחסים עם מספר רכבים נוספים, ביניהם סדאן יוקרתי בשם ג'ורדן, שאיתו הוא "מתנשק" ללא הרף. רכב גדול נוסף שנת'ניאל מאוש אוהב הוא ג'ט, מכונית שטח שחורה גדולה שלדבריו מעוררת בו תשוקה "גברית".

לעתים, לדבריו, כשיש לו חשק עז במיוחד הוא מקיים יחסים ב"שלישייה" עם ג'ט ועם אופנוע ים. הוא מתאר כיצד הוא מחבק את האופנוע הימי ומגלגל את רגליו סביבו.

למרות שנת'ניאל "קיים יחסים" עם מספר רכבים במקביל, הוא טען שיש לו מספיק אהבה לכולם. עם זאת, ברור לו כי הוא לעולם לא ימצא רכב שיגרום לו להרגיש כמו שהרגיש כלפי צ'ייס האגדית. בביתו יש מדף זיכרון המוקדש לה, אשר יזכיר לו תמיד את "הקשר המיוחד ששרר" ביניהם.