אבי ובריטני הנסל, התאומות הסיאמיות בנות ה-34 שעלו לכותרות בשבועות האחרונים לאחר שנחשף שאחת מהן התחתנה עם בחיר ליבה, גרפו אלפי תגובות ברשתות החברתיות לאחר שפרסמו תמונה בבגד ים ביקיני.

בתמונה שצולמה על רקע חוף הים והועלתה לחשבון האינסטגרם של השתיים, התאומות הנסל עומדות לצד חברתן כשכולן מחייכות. עוקבים רבים מיהרו להחמיא לנשים ואיחלו להן "אהבה והצלחה". גולשת אחת כתבה: "מזל טוב לתאומה שנישאה! תהנו מהחיים, אתן צעירות ויפות! מאחלת לכן הרבה אהבה, שלווה ואור". אחרת הגיבה: "יפות כל כך".

גולשת אחרת התייחסה לחתונה של אבי ואמרה: "מזל טוב אבי, כל הכבוד ששמרת על זה בסוד". למרות התגובות החיוביות, היו גם לא מעט מגיבים שלא מיהרו להחמיא לאחיות ואף גינו אותן על ששיתפו את התמונה. "אינסטגרם צריכה לשים אזהרה לפני הצפייה בתמונה הזו", כתב גולש אחד. שני הגיב: "לבעל של מי מהן יש פטיש מחריד". משתמשת נוספת כתבה: "שד אחד לכל אחת?".

אבי פרסמה בשבוע שעבר תמונות של עצמה ושל אחותה התאומה בריטני, כשהן לבושות בשמלת כלה לבנה לצד בעלה, ג'וש. בפוסט ברשת החברתית טיקטוק שזכה למיליוני צפיות, היא חשפה שהיא "נשואה, מאוהבת ומאושרת".

בחתונה. התאומות וג'וש (צילום: רשתות חברתיות)
בחתונה. התאומות וג'וש (צילום: רשתות חברתיות)

מוקדם יותר השבוע נחשף כי נגד ג'וש, בעלה של אבי, הוגשה תביעת אבהות לאחר שלטענת גרושתו, אנקה, הוא אביה הביולוגי של בתה השנייה שנולדה בתחילת שנת 2020. לבני הזוג לשעבר יש בת משותפת נוספת, איזבלה בת השמונה. במסמכי התביעה מוזכרת הילדה כ"אחות למחצה" לאיזבלה, אך גילה המדויק לא צוין.