ג'ו בן ה-52, יליד בריטניה, הפך במהלך 13 השנים האחרונות לאב של כ-180 ילדים. למרות המספר המרשים, רוב ילדיו כלל לא יודעים מי הוא.

הסיבה לכך היא שג'ו - אשר בחר לא לחשוף את שמו המלא - תורם זרע ברחבי בריטניה כבר 13 שנים. הוא משתמש במספר שיטות, כולל הזרעה טבעית (יחסי מין), הזרעה חלקית (שפיכה דרך אוננות והעברת הזרע לאם) והזרעה מלאכותית. למרות הכל, הוא ציין כי לא פעם הוא מוצא את עצמו ללא כסף וכפוף לביקורות קשות.

ג'ו, אבא ל-180 ילדים (צילום: מתוך פייסבוק)
ג'ו, אבא ל-180 ילדים (צילום: מתוך פייסבוק)

"אני בטוח שרבים מאלה שיקראו עלי יחשבו שחיי הם מסע של אוננות", אמר ג'ו, שהתגורר סמוך לניוקאסל, ל-The Sun. "אני מרגיש בעיקר פגוע כאשר מבקרים אותי ואומרים שאני תורם רק כדי לקיים יחסי מין. נראה לי שכתורם טבעי, הייתי מבלה הרבה זמן בחדר המיטות. אני נפגש עם נשים רק פעם או פעמיים בחודש בדרך כלל".

נטען כי ג'ו יעיל במיוחד מאחר והנשים המבקשות להרות מזרעו, נקלטות תוך מפגש או שניים בלבד וייתכן שהוא לא יראה אותן שוב במשך שנה או שנתיים, עד שהן ירצו ילד נוסף. עם זאת, מכיוון שהוא מבלה את רוב זמנו כשהוא עוזר לנשים לחשב את הזמן הטוב ביותר להיקלט להריון - והזמנים משתנים לעתים קרובות - הוא חייב להיות מוכן לעזור בכל עת, מה שפוגע בזמינותו לדייטים רומנטיים עם נשים אחרות.

הריון, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הריון, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

ג'ו, שנפגש עם כ-60 מילדיו, מתאר את אלה המבקרים אותו "בריוני מקלדת". הוא הוסיף כי האינטרנט גורם לאנשים לאבד את האנושיות מאחר ונהיה קל מאוד לכתוב הערות פוגעניות באופן מקוון.