אלנה לוזאנו, שחקנית קולנוע בת 55, חשפה כי היא בהריון מבן זוגה ג'ים וולאסקז, הצעיר ממנה ב-31 שנה. החדשות עוררו סערה ברשתות החברתיות לאחר שהשניים נישאו בנובמבר האחרון, אך זה לא מונע מהם להיות מאוהבים ומאושרים.

לאחר שניסו להיכנס להריון באופן טבעי אך ללא הצלחה, פנה הזוג לטיפולי הפריה חוץ-גופית. אלנה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה טיפולים אלו בעלות של למעלה מ-20,000 פאונד (כ-94,347 ש"ח). "

להיכנס להריון באופן טבעי בגיל מבוגר זה קשה, אבל המדע התקדם מאוד ואנחנו רוצות לעשות זאת בשביל נשים בכל הגילים שמתקשות להיכנס להריון אחרי גיל 50", כתבה. "בעזרת טיפולים כאלו, עם תרומת ביצית ותהליך ארוך, זה אפשרי. צריך לחסוך קצת כסף אבל זה אפשרי".

בני הזוג, שמתגוררים בקולומביה ומחזיקים ביותר ממיליון עוקבים משותפים ברשתות החברתיות, הדגישו כי הכסף אינו מהווה מכשול עבורם והם פשוט נרגשים לקראת בואו של "הנס הקטן" שלהם לעולם. ג'ים הוסיף: "זה עלה לנו 100 מיליון פזו קולומביאני (כ-99,000 ש"ח) וזה שווה את זה כי הנס הקטן שלנו בדרך".

כשחשפו כי נישאו בשנה שעברה, רבים ברשת הגיבו באופן שלילי והניחו שג'ים הצעיר מנצל את אלנה בשביל כספה. בת זוגו לעומת זאת, מיהרה להפריך את השמועות וציינה: "אני בזוגיות עם ג'ים כי הוא גבר עצמאי, הוא לא מחפש 'שוגר מאמא'. הוא עובד כדוגמן ברשתות ומרוויח כסף משלו, בנוסף להיותו שחקן מקצועי".