אישה אנונימית בת 27 פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי, DEIDRE. לדבריה, זה עתה היא גילתה שהיא ובן זוגה הם אחים מאותו האב. "אנחנו ביחד כבר שנתיים", כתבה. "הוא בן 29 ואני בת 27. אני בת יחידה וכל שידוע לי הוא שאימא שלי נכנסה להריון איתי אחרי סטוץ חד פעמי".

היא המשיכה: "אף פעם לא הכרתי את אבא שלי אבל אימא שלי אמרה לי שיש לה 'אהבה עצומה' אליי ושהיא לעולם לא תתן לי להרגיש בחסרונו. הייתי מאוד קרובה לסבא שלי וזה הספיק לי".

DNA (צילום: אינגאימג')
DNA (צילום: אינגאימג')

"ערב אחד הכרתי את בן זוגי וקיימנו יחסי מין כבר בלילה הראשון. חשבתי שזה יהיה חד פעמי אבל הוא התקשר ביום שלמחרת ואמר שהוא ישמח שניפגש שוב. התחלנו לצאת ועברנו לגור יחד אחרי שמונה חודשי זוגיות, עד שבשנה שעברה, אחיו של בן זוגי קנה לו ערכת DNA סתם בשביל הכיף", כתבה.

"התוצאות הגיעו וכך הם גילו כמה בני דודים רחוקים שלא הכירו בעבר, שגם הם נבדקו. כשיום ההולדת שלי הגיע, בן הזוג שלי קנה לי ערכה. חששתי מאחר וידעתי שאבא שלי נמצא שם בחוץ ומי יודע כמה ילדים הוא עוד הביא. כשהגיעו התוצאות, נחרדתי לגלות שאחי למחצה הוא לא אחר מאשר בן זוגי. אבל זה היה מאוד מוזר כי פגשתי את 'אבא' שלו פעם בחתונה. הוא בחור מאוד נחמד שגר בספרד".

ביצעה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה למחצה (צילום: אינג'אימג')
ביצעה בדיקת DNA וגילתה שבן זוגה הוא אחיה למחצה (צילום: אינג'אימג')

"שנינו נותרנו מבולבלים בגלל זה. אנחנו לא יודעים מה לעשות עם המידע הזה. האם ייתכן שהייתה טעות? האם אנחנו יכולים להמשיך במערכת היחסים הזו? ומה יקרה אם נראה ילדים יום אחד?", כך סיכמה האנונימית את פנייתה.

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לה כי מומלץ לבצע בדיקה חוזרת. "למרבה הצער, רבים מבצעים בדיקות DNA בגלל סקרנותם לגבי מוצא המשפחה, ואינם מוכנים רגשית כאשר הם מאתרים קרובי משפחה שלא הכירו. אם התוצאה אכן חוזרת על עצמה, אני מצטערת אבל המשך מערכת יחסים מסוג זה היא גילוי עריות. תצטרכו להיפרד".