קרמן ולופיטה אנדרדה, תאומות סיאמיות בנות 23 מקונטיקט, ארה"ב, חשפו פרטים רבים על החיים המשותפים שלהן. בסרטון ויראלי שצבר כמעט 10 מיליון צפיות הן ענו על שאלות נפוצות והפריכו סטיגמות שנוצרו סביבן במשך השנים.

החיים כתאומות מחוברות מרתקים את הסובבים אותן, ולא פעם הדבר עובר את גבול הטעם הטוב. בסרטון הן מספרות על כך שנולדו עם סיכוי נמוך לשרוד, אך למרבה הפתע בקרב הצוותים הרפואיים, הן שרדו וחיות מאז כמעט כמו כל אדם אחר. לשתיהן פלג גוף תחתון אחד, אבל כל אחת שולטת על צד הגוף שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lupita‎‏ (@‏‎andrade_glupe‎‏)‎‏

לדוגמא, קרמן יכולה לנהוג בזמן שלופיטה ישנה, מאחר ויש להן מוחות נפרדים. הן חולקות מחזור דם משותף, אז שתיהן עשויות להשתכר אם אחת מהן תשתה אלכוהול, אבל יש להן קיבות נפרדות כך שכל אחת מרגישה שובע בזמן שונה.

לכל אחת מהן יש תעודת זהות משלה וחיים נפרדים ככל האפשר. הן מספרות גם על כך שהן מקבלות לא פעם פניות מטרידות, למשל אנשים ששואלים מה יקרה אם אחת מהן תמות. התשובה – כיוון שהן חולקות מחזור דם, זיהום יוביל בסופו של דבר למוות של שתיהן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lupita‎‏ (@‏‎andrade_glupe‎‏)‎‏

שאלה נפוצה נוספת שהן מקבלות לעתים קרובות נוגעת לזוגיות. קרמן נמצאת כבר שלוש שנים בזוגיות עם דניאל, אבל לופיטה א-מינית. לדברי קרמן, היא ניסתה למצוא בן זוג שלא מתעניין בה בגלל מצבה כתאומה סיאמית אלא כאדם רגיל. למרות הזוגיות, הן מציינות שאינן יכולות להביא ילדים לעולם.

ניתוח הפרדה מסוכן מדי עבורן בגלל מבנה הגוף המשותף. למרבה המזל, לא נמאס להן זו מזו. הן מספרות שיש ימים שהן פשוט עייפות ולא רוצות לדבר, ואז כל אחת מוצאת עיסוק משלה. בסופו של יום, החיים המשותפים הם כל מה שהן מכירות.