תמיד סיפרו לנו שגודל כפות הידיים והרגליים של גברים, עשוי לרמוז על גודל איבר המין שלהם. אבל האם זה נכון? מחקרים ומומחים רפואיים טוענים כעת שאלה לא בהכרח מעידים על גודל הפין, ובעצם, כדאי להסתכל על חלק אחר בגוף אם רוצים רמז עבה.

מתברר שאיבר בפנים עשוי לרמוז על גודלו של האיבר, וחלק זה הוא דווקא האף. ד"ר רנה מליק, אורולוגית ומנתחת פלסטית מקליפורניה, סיפרה בראיון ל-The Mirror כי אורך האף עשוי להיות מדד טוב יותר מגודל הידיים או הרגליים. לדבריה, מחקר יפני בדק 126 גברים "ומצא שאורך האף תואם לאורך הפין, ולא אורך כף היד או הרגל".

מדידת איבר המין הגברי, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
מדידת איבר המין הגברי, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הממצאים הראו כי גברים עם אף קטן מ-4.5 ס"מ נמצאו בעלי פין באורך של עד 10.4 ס"מ. לעומת זאת, גברים עם אף ארוך מ-5.5 ס"מ נמצאו בעלי פין גדול יותר, באורך ממוצע של 13.4 ס"מ. ההבדל בין בעלי האף הארוך לקצר היה כ-29% לטובת בעלי האף הגדול.

גברים עם אף שנמצא באמצע הטווח שבין 4.5 ל-5.5 ס"מ היו בעלי פין בגודל "ממוצע". המחקר מצא כי אצל גברים אלה אורך הפין הממוצע היה 11.4 ס"מ, שהוא האורך הממוצע של פין זקור ביפן על פי המחקר.

אף גדול יותר = איבר מין גדול יותר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
אף גדול יותר = איבר מין גדול יותר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

מחקר אחר מדרום קוריאה, שכלל 1,160 גברים בשנות השלושים לחייהם, הראה תוצאות דומות. המחקר, שפורסם בכתב העת Translational Andrology and Urology, מצא שלמרות שלגברים עם כפות רגליים גדולות יותר היה היקף פין רחב יותר, הייתה נטייה לכך שגודל האף הגדול היה קשור גם לפין גדול יותר.

חשוב לציין שלרוב הגברים יש תפיסה מוטעית לגבי גודל הפין שלהם. ד"ר מליק הסבירה כי רוב האנשים חושבים שהפין צריך להיות גדול יותר מכפי שהוא באמת. היא ציינה שהגודל הממוצע של פין זקור הוא בין 12.9 ל-13.4 ס"מ, בעוד שרוב הגברים בטוחים שהממוצע הוא 15 ס"מ.