אם אי פעם בן או בת הזוג בגדו בכם, אתם בוודאי יודעים שזה מרגיש נורא. אבל האם הייתם פעם האיש או האישה האחר/ת? האם הייתם מסוגלים לצאת עם מישהו או משהי בידיעה שהם בזוגיות?

בתשובה לשאלה זו, כמה נשים שבחרו להיות "מאהבות" של גברים נשואים, חשפו מדוע עשו זאת וכיצד זה נגמר. בין החשיפות שפורסמו באופן אנונימי ברשתות החברתיות, אישה אחת חשפה: "עשיתי את זה כי התאהבתי בטירוף, או כך חשבתי לפחות".

שוכבת עם גברים של אחרות כבר 20 שנה ולא מתחרטת (צילום: אינג'אימג')
שוכבת עם גברים של אחרות כבר 20 שנה ולא מתחרטת (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "הוא היה נרקסיסט סמוי שהשתמש בי. הייתי צעירה וחסרת ביטחון עם ילדות מאוד טראומתית. בדיוק יצאתי ממערכת יחסים פוגענית והתאוששתי מאירוע טראומתי שלא היה לי מושג איך לעבד אותו. לא חשבתי על ההשלכות. לעולם לא אעשה שוב את אותה טעות, מכיוון שאני מעריכה את עצמי מספיק כיום ואני יודעת שאני מסוגלת להשיג גבר טוב ולא גבר של משהי אחרת".

בפוסט נוסף, משהי סיפרה: "עשיתי את הטעות הזו עם מישהו כשהייתי צעירה. בבושה מוחלטת אני מתוודה שזה היה בסוף שנות העשרה שלי ובתחילת שנות ה-20. הוא היה האקס שלי. זה קרה אמנם רק פעם אחת אבל הרגשתי רע מאוד אחר כך". אישה אחרת לעומת זאת, כתבה: "הפכתי למאהבת כי אני יכולה. כי אני אוהבת את העובדה שגבר של אישה אחרת רוצה אותי ומוכן לסכן הכל כדי להיות איתי. זה מדליק". 

יש כאלה שמרגישים רע עם עצמם אחרי (צילום: ingimage ASAP)
יש כאלה שמרגישים רע עם עצמם אחרי (צילום: ingimage ASAP)

אדם אחר הוסיף: "אני מכיר משהי שמחפשת רק להיות הפילגש של מישהו. אין לה עניין להתחתן, לנהל זוגיות או להביא ילדים לעולם. היא מצפה לדיסקרטיות ואם היא מרגישה במעט שהאדם שמולה מתחיל להרפות או מפתח רגשות - היא תופסת מרחק. היא עושה את זה כבר 20 שנה ומעולם לא נתפסה".

אחרת, שניסתה להסביר את עמדותיה לגבי בגידות, כתבה: "בגידות זה מטריד כי הן גורמות לנו להבין שלא מדובר רק במשבר אמון או בחוסר כבוד, אלא שיש אישה אחרת שחושבת שהיא 'יותר טובה ממני' בגלל שהיא הצליחה לגרום לבן הזוג שלי לבגוד בי איתה. לא ברור לי איך נשים יכולות לעשות את זה לנשים אחרות".