דוגמנית צעירה שרכבה על גבו של כריש, נפצעה קשות בעכוזה מהסנפיר שלו. לדברי הגולשים ברשתות החברתיות שזעמו על "ההתעללות שלה בבעלי חיים" - "זה הגיע לה".

נטלי ריינולדס וחבריה בילו בחוף הים ולפתע הבחינו בכריש מתקרב אל החוף. הם החלו לגרור אותו לכיוונם באמצעות רתמה בזמן שבעל החיים נאבק בהם ומנסה לחמוק משם. הדוגמנית מיהרה לעברו של כריש וזינקה אל עבר גבו כדי לשלם כמה תמונות. ייתכן שהתקרית התרחשה באוסטרליה, שם ריינולדס מתגוררת.

שניות לאחר מכן, היא ירדה מגבו של בעל החיים לאחר שהבינה כי נפצעה בעכוזה מהסנפיר שלו. היא נותרה מדממת ובסרטון היא נשמעת אומרת: "אני מרגישה שיש לי חתך ממש ליד פי הטבעת, אני מדממת מהישבן שלי".

ריינולדס עוררה זעם רב בקרב הגולשים שטענו להתעללות בבעלי חיים. רבים מהם הביעו דאגה למצבו של הכריש וחלקם אף קראו להחרים את הדוגמנית. נראה כי היא הפרה את הנחיות הקהילה ברשת החברתית בה שיתפה את התמונות עם החיה, מאחר ולאתר יש כללים נוקשים נגד התעללות בבעלי חיים. 

מקרה זה אינו הפעם הראשונה בה ריינולדס מעוררת מחלוקת. מוקדם יותר השנה היא חטפה ביקורות קשות על כך שצדה חזיר בר. בסרטון שצילמה היא אף נראית מתבדחת על מותו של בעל החיים, מה שהכעיס עוד יותר את הגולשים.