גבר ממוצא אנגלי המתגורר בקליפורניה, חשף באופן אנונימי שהוא מכור לריגוש מקיום יחסי מין עם נשים נשואות - בעדיפות לבנות הזוג של חבריו או שותפיו העסקיים.

האיש שוחח על הנטייה שלו בריאיון ל"דיילי מייל" בטענה שהוא אינו "סוטה" והתעקש שהעדפה זו נפוצה יותר ממה שאחרים חושבים. הוא בעצמו נשוי אך שומר על נטיותיו בסוג מבת זוגו: "אין נפגעים אם אף אחד לא יגלה".

מרגיש דחף לשכב עם נשות חבריו (צילום: אינג'אימג')
מרגיש דחף לשכב עם נשות חבריו (צילום: אינג'אימג')

לאחר שטען שהוזנח כילד שחי בצלם אחיו הגדולים, הוא גילה לראשונה על נטייתו לאחר ששכב עם חברתו של אחיו כשהיה בשנות העשרה שלו. "הרגשתי מדהים, שאני על פסגת העולם", הוא נזכר. "עצם העובדה ששכבתי עם חברה של אחי גרמה לי סיפוק גדול בעיקר בגלל שקיימתי יחסי מין עם חברתו של מי שההורים שלי נתנו לו את מלוא תשומת הלב - ועכשיו אני הייתי זה ששולט פתאום".

הוא המשיך: "אני עובד בתחום הטכנולוגיה הפיננסית. כשאני לוחץ את ידו של מכר עסקי חדש, אני מוצא את עצמי תוהה איך אשתו נראית". לדבריו, הוא רחוק מלהיות חתיך: "אני לא בדיוק בראד פיט. אני בחור די ממוצע מבחינה חיצונית ולא גבוה במיוחד".

התחתן בשנית לפני 4 שנים אבל קשה לו להתאפק (צילום: אינג'אימג')
התחתן בשנית לפני 4 שנים אבל קשה לו להתאפק (צילום: אינג'אימג')

למרות שכבר עשרות שנים הוא שוכב עם נשים נשואות, האיש מאנגליה נשבע שיפסיק כאשר התחתן עם אשתו השנייה לפני ארבע שנים. עם זאת, הוא הודה שהוא לא מסוגל לעצור את עצמו מלחזר אחרי נשים עם טבעת על האצבע.

"אני כן מנסה להישאר נאמן אבל הכמיהה לסקס עם משהי שאסור לי לשכב איתה לפעמים גובר על כל הדברים הרציונליים", אמר וסיכם: "הנטייה עדיין שם ומדי פעם אני פועל לפי הדחפים הללו. בהתחשב בעובדה שאני בשנות ה-50 המאוחרות לחיי, לא מאמין שהדחף הזה ישתנה אי פעם".