דוגמנית לשעבר שטענה ששכבה עם יותר מ-500 גברים, אמרה שהיא ממליצה לכולם לעשות את זה. "האדם שתבחרו להיות איתו אחרי 500 - זה אדם מיוחד מאוד", אמרה סמנתה פיליפס בת ה-58 בפודקאסט של Holly Randall.

היא חשפה כי כשהחלה לדגמן בגיל ההתבגרות, היא נוצלה לצורך סחר במין. "כשאת מתחילה לגלות את המיניות שלך בגיל צעיר, כדי לדעת מה עובד בשבילך את צריכה להיות עם כמה שיותר גברים לפני שאת מתמסרת למישהו".

סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

"אני חושבת שכדאי לדעת מה יש שם בחוץ, מאשר להתחתן עם הגבר הראשון שהכרתי ולתהות מה פספסתי. חשוב לדגום את כל האפשרויות לפני שתחליטי מה תרצי למנה העיקרית", אמרה.

פיליפס, ששיחקה בסרטים הוליוודיים ועבדה בתעשיית הפורנו, סיפרה כיצד החלו חיי המין שלה: "פגשתי שתי לסביות, בובי ואניטה, שעבדו במועדון S&M בשם Leather and Lace במנהטן, ניו יורק. הן לקחו אותי איתן אבל לא עשו לי כלום. הן היו סופר מגניבות, אחת הייתה 'מלכת סאדו' והשנייה הייתה כנועה".

כל כך הרבה פרטנרים רק כדי למצוא את האחד? (צילום: אינגאימג')
כל כך הרבה פרטנרים רק כדי למצוא את האחד? (צילום: אינגאימג')

היא חשפה שסלבריטאים ופוליטיקאים היו נכנסים למועדון ומשלמים כדי שישפילו אותם ויצלפו בהם או שיתייחסו אליהם כמו אל תינוקות. "כך קיבלתי את הרעיון המוזר הזה של מה תפקידם של גברים בזמן סקס - זו הייתה דרך מאוד מוזרה ללמוד על סקס במועדון S&M", היא הוסיפה.

בת ה-58 נמצאת בתעשיית הפורנו כבר למעלה מ-40 שנה. בימים אלה היא עובדת וגרה בלוס אנג'לס, קולטת כוכבי פורנו כדיירים, מתפקדת כאימא שלהם ומלמדת אותם דברים שאולי לא למדו בבית.

"אני מעבירה לחדשים 'קורס מזורז בפורנו', עוזרת להם לבחור שם במה, דואגת שהם לא מערבבים את הפעילות במדיה החברתית שלהם, מסבירה להם על ה'עשה ואל תעשה' ואת הפרטים הקטנים של התעשייה. אני לוקח את האחריות ברצינות רבה", היא סיכמה.