קוקו ביי האוסטרלית, עלתה לכותרות השבוע לאחר שחשפה בריאיון ל-Daily Star הבריטי ששכבה עם גברים ממעל 40 מדינות. היא סיפרה בראיון הבלעדי על חיי האהבה המורכבים שלה ועל ההתמודדות שלה עם הסטיגמה כלפי נשים כמוה.

"אני שומרת על חיי האהבה שלי בדיסקרטיות", אמרה. "היכרויות יכולות להיות מאתגרות בגלל הסטיגמות הכרוכות בעבודתי וההשקפות החברתיות על מערכות יחסים נורמטיביות". למרות זאת, קוקו מאמינה שניתן לקיים זוגיות בריאה בתעשייה זו, כל עוד יש תקשורת פתוחה, כנות ואהבה. "עם האינטליגנציה הרגשית הנכונה מצד בן הזוג, זה אפשרי".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Coco Bae‎‏ (@‏‎cocosinstaworld‎‏)‎‏

בניגוד לתדמית שלה, קוקו מחפשת בחיים האמיתיים גבר רגיש ואיכפתי. בנוסף, היא חשפה מי נחשבים לדעתה הגברים "הסקסיים" ביותר מבחינה אתנית, לפי חוויותיה הרבות. היא טענה שהגברים הלטינים "אינטנסיביים" יותר במיטה, בעוד גברים ממדינות שמרניות כמו הודו ומדנות ערב נהנים מפעילויות מיניות קיצוניות יותר. המאהבים הטובים ביותר שלה, לדבריה, היו הברזילאים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Coco Bae‎‏ (@‏‎cocosinstaworld‎‏)‎‏

לעומת זאת, גברים אירופאים כגון בריטים וגרמנים נחשבים בעיניה למשעממים יחסית במיטה, אם כי היא ציינה שהם שואפים לספק אותה. קוקו גילתה גם שהשפה הצרפתית יכולה להיות מלהיבה, לאחר שעבדה עם השחקן הצרפתי מנואל פררה. היא לא הזכירה את ישראל ולא ברור אם יצא לה לבלות גם עם גברים ישראלים.