אחרי שמונה שנות נישואים, בני זוג ממרכז הארץ נקלעו למשבר ביחסים. הרקע הוא מצבם הכלכלי אבל גם המצב הנוכחי במדינה. הוריה של האישה פונו מדירתם בקרית שמונה והזוג נאלץ לארח אותם לא מעט זמן במהלך התקופה עד שעברו למגורי מפונים.

השניים מגדלים שני ילדים קטנים וכלב, ומתגוררים בדירה קטנה במרכז הארץ. האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן סיפרה בשבוע שעבר כי בעלה "איים עליה". הוא לדבריה אמר לה שאם היא תיקח את הכלב להוריה בדירת המפונים בה הם מתגוררים, ותעשה איתם את ליל הסדר - הוא לא יגיע. עוד היא טענה כי הוא הציע פשרה, לפיה "נעשה את ליל הסדר אצלנו ואז הכלב יישאר בבית".

ליל הסדר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
ליל הסדר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

האישה טוענת כי הכלב הוא רק התירוץ של בעלה לנהל איתה ריב חריף ובוטה במהלך השבועות האחרונים. "אין הרי בעיה עם הכלב. הוא לא מאיים על אף אחד - מסכן שכל מה שהוא צריך זה חום ואהבה, אבל בעלי מעולם לא טיפל בו ולכן הוא יעשה את הסדר איתי ושבעלי ילך להוריו או לאן שהוא רוצה".

לא להאמין, אבל אחרי ניסיון להגיע לפשרה, פנו הצדדים לבית המשפט - כל אחד בדרישה שהכלב יישאר אצלו בליל הסדר. הבעל טען: "טובת הכלב שיישאר בבית ואני נשאר אתו בבית". האישה באמצעות עוה"ד סולן: "טובת הכלב שיהיה בחברה ויהיה איתי ועם הוריי".

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

בשלב מסוים בית המשפט הטיח בצדדים: "מלחמה, טילים מאיראן ואתה מתעסקים בשטויות" - ושלח אותם לעובדת הסוציאלית שתנסה לפתור את המחלוקת. כרגע נראה כי הפתרון המסתמן הוא שהאישה תנצח במאבק, אבל הבעל נחוש בדעתו לפרק את הנישואים.