אישה בשנות ה-40 לחייה פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, שם היא תיארה לה את הסיבה שלדבריה גרמה לה לבגוד בבעלה עם גבר אחר.

"כולם חושבים שהחיים שלנו מושלמים אבל האמת היא שהתחלתי לנהל רומן כי בעלי משעמם אותי למוות", כתבה. "אני בת 42 והוא בן 43, אנחנו נשואים 15 שנה ויש לנו שני ילדים".

בעלה משעמם אותה אז התחילה לנהל רומן עם אחר (צילום: אינג'אימג')
בעלה משעמם אותה אז התחילה לנהל רומן עם אחר (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "בעלי בחור טוב ואבא נהדר אבל הוא כל כך משעמם. הוא לא אוהב לצאת לבלות, כל מה שהוא רוצה לעשות זה לשבת בבית ולצפות בטלוויזיה. הוא לא מתעניין בסקס בכלל ובקושי שכבנו בשנים האחרונות - ועד שזה כן קורה, הוא גומר תוך רגע ואני לא זוכה לאורגזמה".

"הוא כל כך שמרן שהוא הצהיר עוד מההתחלה שהוא לא מוכן לשמוע על צעצועי מין או כל גיוון אחר", הוסיפה. "לאחרונה התחלתי לשים לב שיש גברים שחושקים בי וחושבים שאני מושכת. אני נראית טוב לגילי ולעתים קרובות זוכה למחמאות מאחרים אבל בבית - אני בלתי נראית".

"אני רוצה יותר מהחיים, אני רוצה לצאת למקומות שונים, להתרגש, אני רוצה סקס טוב. אז מה שקרה זה שעמית לעבודה התחיל לפלרטט איתי ואני זרמתי. לפני כמה שבועות קבענו להיפגש אחרי העבודה ובסופו של דבר הלכנו לדירה שלו וקיימנו יחסי מין", סיפרה. "זה היה נהדר, מרגש ומספק. שכבנו עוד כמה פעמים מאז והקשר בינינו מתחיל להתהדק. אני לא יודעת אם יש לנו עתיד יחד, אבל הרומן אתו גרם לי להבין שאני חייבת לצאת מהנישואים שלי. איך אני אומרת לבעלי שהגיע הזמן להיפרד?", כך סיכמה האנונימית את פנייתה.

איך אני מודיעה לבעלי שזה נגמר? (צילום: אינג'אימג')
איך אני מודיעה לבעלי שזה נגמר? (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לה: "נשמע שכבר החלטת לעזוב את בעלך, ובכל זאת, הייתי מפצירה בך לסיים את הרומן בזמן שאת מדברת אתו על מידת האומללות שלך ועל הרצון לסיים את הנישואים. תהיי כנה אתו כי ישנה אפשרות שכשהוא ישמע את הצד שלך הוא יבין. גם אם נפרדתם בסוף וגם אם לא - עדיף להתמקד במשפחה שלכם בתקופה סוערת זו. אם את עדיין משוכנעת שפרידה היא הדבר הנכון, את צריכה לחשוב איך את עושה את זה מבלי לפגוע באחרים עד כמה שאפשר - בעיקר עבור הילדים".