כוכבת תוכנית הריאליטי "אחיות במשקל 1000 פאונד (453 ק"ג)", תמי סלייטון-וילינגהאם מקנטקי, ארה"ב, חשפה רגע דרמטי ממסע ההרזיה המרשים שלה בתמונה חדשה בבגד ים ברשתות החברתיות.

סלייטון בת ה-37, שעברה ניתוח בריאטרי והצליחה להיפטר מכ-200 ק"ג ממשקלה, פרסמה ביום שלישי תמונה בבגד ים כחול לצד חברתה, האלי מישל - תחת הכותרת "גאה בך #tammyslatonweightloss". העונה הנוכחית של התוכנית מבוססת על המסע המדהים שלה כשבתחילה, הרופאים הודיעו לסלייטון - ששקלה בעבר מעל 330 ק"ג - שעליה להוריד כ-90 ק"ג כתנאי הכרחי לביצוע הניתוח.

בשנה שעברה היא תועדה הולכת ללא הליכון או מכשיר חמצן, לאחר שהצליחה להשיל כ-135 ק"ג ממשקלה. בראיון ל"פיפל", הביעה סלייטון הכרת תודה על חייה לאחר שחוותה אירוע רפואי קשה, מה שהוביל לאשפוזה ואף להנשמה. היא חשפה שהיא נעזרת כיום במכשיר חמצן רק בלילות וכי היא עוקבת באופן קבוע אחר רמות החמצן בדמה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tammy Slaton‎‏ (@‏‎queentammy86‎‏)‎‏

למרבה הצער, בקיץ האחרון חוותה סלייטון טרגדיה קשה עם פטירתו של בעלה, קיילב ווילינגהאם שהיה בן 40. "הוא היה החבר הכי טוב שלי ואהבתי אותו מאוד", סיפרה ל"פיפל". "כשפגשתי את קיילב, הוא הפך למלאך השומר שלי, ועכשיו הוא באמת שומר עליי מלמעלה". בינואר האחרון, לאחר מותו של בעלה, שיתפה סלייטון שהיא מגדירה את עצמה כלסבית.